Ihan lopussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jassi

Jäsen
23.10.2007
212
0
16
:( olen ihan loppu, vauva vaan huutaa pitkin päivää, yöllä onneksi nukkuu mut päivä ne on niin rankkoja, nyt kuulostais taas siltä että herää just huutamaan, maidon juominen on niin älyttömän vaikeaa, mäkätän toiselle lapsellemme päivisin kun voimat on jo niin täysin loppu.. en tiedä mistä saan voimaa, tänäänkin itkin taas vessassa suurinta ahdistusta pois kun tuntuu että seinät kaatuu päälle.. vapaa aikaa mistään ei oikeastaan ole..

:hug:
Voimia.
Onko mitään tapaa saada vauva rauhalliseksi? kuinka vanha?

Omani oli ihan täysin syliriippuvainen ja kun 2 viikkoa elin sen jatkuvan huudon kanssa, sain liinan eräs ilta ja siihen loppu. Kantoliina autto rauhottamaan ja nytkin välillä haluuaa nukkua unensa sylissä, vaikka muuten juoksee jo omissa leikeissään.

no vauva saattaa jotenkin olla rauhallinen jos on kokoajan sylissä mutta silloinkin hankalaa, hänellä epäillään refluxiaa, mut kamalaahan tää on.. ja kantoliinaa vihaa samoin rintareppua, pinnasänky on huono, jos on mun vieressä pyrkii repimään mut täysin, sitteri ainoa paikka missä silloin tällöin nukkuu, mut nytkin todella levottomasti.. ulos lähteminen on ihan järkyttävän hirveää vauva huutaa kurkku suorana, vaunuissa täytyy olla puoli istuvassa asennossa mut siinä pyrkii vääntämään itsensä ihan täysin.. ja niin vauva on tosiaan 3kk ja1viikko

neuvolassa sanotaan että koita nyt vaan jaksaa että kyllä sinne lastenlääkärille tulee aika... joo tai sit puhutaan että jos menisin kallonkutistajalle.. hmm ja heh sekös mua auttaa vauvan huudoissa ja kipu tilanteissa, tai siinä kun kotityöt kaatuu niskaan..

Voihan sille kallonkutistajalle puhua tunteistaan ja väsymyksestään, ehkä osaa antaa ihan konkreettisia neuvoja miten selvitä noista vaikeista tilanteista siis selvitä selvä järkisenä uskon et olet sekä fyysisesti että henkisesti väsy jos vauvasi on koko reilu 3kk huutanut mä meinasin uupua ihan totaalisesti ku meidän napero oli "hankala" 3 viikkoa

Yhteistyössä