Ihan mukavasti sain toimeentulotukea vauvantarvikkeisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=87

tuolla on carenat halvemmalla

Juu, nii olis.. Mutta hobbarilla kyllä oli paremman väriset nuo mielestäni, ja sit sais osamaksulla. Ja nuo osamaksuerät on aika pieniä. Sais niillä toimeentulotuilla osteltua sit vähän muutakin vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mulla oli samankaltaista työn puolesta,ei meinattu jatkaa sopimusta. mutta: se on laitonta eli ota yhteys liittoon. tehyssä ainakin mulle soitti lakimies heti seuraavana päivänä ja kyseli tarkemmat tiedot.

Empä usko, että liitto mahtaisi sille asialle yhtään mitään. Ja eipä taida edes laitonta moinen olla. Mulla oli siis sellainen tilanne, että tein satunnaisia sijaisuuksia esim. paikoissa missä olin opiskeluaikana tehnyt työharjoittelut ja sit oli vielä muutama paikka lisää. Eli mulla oli yhteensä 6 eri paikkaa missä tein sijaisuuksia mitkä saattoi olla pituudeltaan 1pv-muutama viikko. Tuurasin siis sairaslomilla olevia hoitajia, tai jos oli muuten tarvetta esim. hoitajien palaverien ajan, vierihoidon tms. takia. Ei heidän ole mikään pakko palkata juuri minua, jos on muitakin ihmisiä tarjolla.

Yhteistyössä