Kaikkea ajankohtaista...
Juttelin siskoni kanssa tänään lasten nimistä. Siskolla lapsia, meillä sitä ekaa vasta yritellään. Eli periaatteessa siskolla on realistisemmat ja "oikeemmat" ajankohdat miettiä noita nimiä kuin mulla. ..kai..
No joka tapauksessa. Mä oon vuosia jo ajatellut, että jos saan joskus tyttären, siitä tulee tietyn niminen. Ukon kanssakin tästä ollaan juteltu ja ukko tykkää siitä nimestä kanssa.
Mutta sitten sisko alkoi tänään sanoa, et he on ukkonsa kanssa päättäneet, et jos heille tulee seuraavaksi tyttö, niin siitä tulee just tämän niminen, joka meillekin on ajateltu. :snotty: Eivät siis tienneet näistä meidän aatteista, mut kuulemma ukkonsa tykkää hiiiiiiirveesti siitä nimestä ja on joku sen vanha suvun nimi (niiden suvussa ollut). Siskoni ei edes tiedä, että meillä yritellään vauvaa...
Tuli sit vähän höh-olo. Ensinnäkin pitänee alkaa varautua siihen, et en sitten itse ehdikään pistää mahdolliselle tyttärelleni koskaan tuota nimeä, mut sit toisekseen, jos mä vaikka sattuisinkin saamaan tyttären ensin, tiedän, et siskolle tulis tämä sama olo kuin mulle...
Niin.. ja se pointti. Miksi on pakko "varailla" noita nimiä tolleen? Jos pitäis itsellään omat haaveensa niin ei tarvis munkin viettää lauantai-iltaani murehtien tämmöisiä... :saint: