Nimistä pohdiskelua.. ja samalla G:pinoon ne, jotka ovat erikoisten nimien puolella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys NeitiNasulle:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No täytyy sanoa, että mä olen ikäni joutunut selittelemään nimeäni. Mä olen tuo edellä mainittu Maria, jonka perässä on viivan jälkeen toinen nimi jonka oikein kirjoitusta varmistellaan aina, siinä missä Mariankin...

Nyt kun mun sukunimi ei ole enää tavis virtanen, niin joudun tavuttamaan etunimen lisäksi kirjain kirjaimelta myös sukunimen, ja jos pitää antaa puolison nimi niin etunimiä myöden myös siis miehen nimen, joka ei sekään ole ihan lasse.

Mutta siitä huolimatta otin riskin ja annoin pojalle nimen jota varmasti taas joudutaan selittelemään, ainakin muutaman kirjaimen osalta. Joten ehkä mä en ole kovasti siitä selittelystä traumatisoitunut. :D

Eiks sun nimi olekaan Anniina???

Aijai,tiimarivihkoon tullut väärä merkintä?

EN OMISTA TIIMARIVIHKOA!!!! ihan selvästi muistan NeitiNasun kertoneen tosta nimestä. Siitä on jo kauan.

Muuten mulle on ihan sama onko nimi yleinen vai harvinainen, mutta mun mielestä nimen kirjoitustapa pitää olla sama kuin ääntämistapa. En halua, että lapseni selittää koko elämänsä olevansa Nico C:llä. Myös nämä Jessica-Isabella Niemiset ovat aika huvittavia.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys NeitiNasulle:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No täytyy sanoa, että mä olen ikäni joutunut selittelemään nimeäni. Mä olen tuo edellä mainittu Maria, jonka perässä on viivan jälkeen toinen nimi jonka oikein kirjoitusta varmistellaan aina, siinä missä Mariankin...

Nyt kun mun sukunimi ei ole enää tavis virtanen, niin joudun tavuttamaan etunimen lisäksi kirjain kirjaimelta myös sukunimen, ja jos pitää antaa puolison nimi niin etunimiä myöden myös siis miehen nimen, joka ei sekään ole ihan lasse.

Mutta siitä huolimatta otin riskin ja annoin pojalle nimen jota varmasti taas joudutaan selittelemään, ainakin muutaman kirjaimen osalta. Joten ehkä mä en ole kovasti siitä selittelystä traumatisoitunut. :D

Eiks sun nimi olekaan Anniina???

Aijai,tiimarivihkoon tullut väärä merkintä?

EN OMISTA TIIMARIVIHKOA!!!! ihan selvästi muistan NeitiNasun kertoneen tosta nimestä. Siitä on jo kauan.

Jos se on Maria-Anniina? :xmas:

Yhteistyössä