Ihan outoa... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tossa hetki sitten aloin miettii että hitto ku pitää vielä tiskata, aattelin että miksi en tiskannut aikasemmin kun en jaksaisi nyt millään.. Noh ei siinä muu auttanut kun talsia kohti keittiötä ja kas kummaa! Olin tiskannut, meinasi silmät tippuu päästä! En muista yhtään että milloin tiskasin, ei oikeasti ole hajuakaan! Muistan vain että oli pieni tiskivuori kun pojan kanssa kotiin tultiin ja syötiin.. Hassua miten sitä unohtaa tuollaisen tyhmän asian, vaikka varmasti olen näköjään hetki sitten tiskannut :whistle: . Hassua kun ei ole minkäänlaista muistikuvaa siitä :o :ashamed: .. Onko muille käynyt vastaavaa?? ONHAN?

Juu se onkin oikein positiivinen yllätys :D. En oo raskaana.. Joskus on käyny joissain pienissä asioissa noin, esim avaimet laitoinko laukkuun etc.. Mutta tuo tiskihomma oli aikamoinen järkytys. Edelleen koitan saada muistikuvaa tiskaamisestani mut ei mitn :o ..

Mä unohtelen paljonkin asioita. Niin sellaisia mitä piti tehdä, kun niitä mitä olen jo tehnyt :snotty:
Välillä melkein huolettaa kun en muista mitään, mut pistän sen kotona olemisen piikkiin - aivot ei saa riittävästi toimintaa pysyäkseen virkeinä.

Yhteistyössä