Ihan paras ripsari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tuo Avonin uus SuperCurlacious -ripsari. Siinä on hieman kaareva harja ja harja on synteettinen, todella mahtava, eikä mikää harittava perusripsariharja :D Ja väriä tulee just sopivasti vaikka on ihan uus ripsari. Paakkuja en sillä ripsiin saanu vaikka kuinka yritin :D

Tää on mun uus lempiripsari, ehdottomasti!

Mun lemppari on ollut jo pitkään Yvesin Luminelle-sarjan ripsari. Musta sellainen.
Nytkin niitä on tuolla varastossa 5kappaletta :D

En vaihda toiseen, ellei valmistus jostain syystä lopu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mun lemppari on ollut jo pitkään Yvesin Luminelle-sarjan ripsari. Musta sellainen.
Nytkin niitä on tuolla varastossa 5kappaletta :D

En vaihda toiseen, ellei valmistus jostain syystä lopu.

Mulla on tähän asti ollu Avonin Jillian Dempsey lash-pro mascara, taitaa kolme kappaletta niitä olla tuolla.. :D Mut nyt tais vaihtua..

Mulla on törkeen pitkät ripset eikä mitkään kauheen tuuheet joten täytyy olla hyvä ripsari, mä en haluu kasvoihini hämähäkkejä :)

Mikäs se oli joku se Stiletto ripsari, sitä mainosta mä oon monesti tuijotellu et pitäs melkee testata, se vois olla aika hyvä.. Onneks mulla ei noita ripsareita viel kauheesti ookkaan.. :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Pitääkin kokeilla. Mulla tällä hetkellä avonin superfull ja huonompaa ripsaria saa hakea :(

Mä en kans siitä tykänny yhtää.. Siitä tuli ihan törkeesti väriä ja sit oli ripset yhessä klimpissä. Kertaakaan en sitä saanu kunnolla laitettua, roskiin paiskasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mulla on törkeen pitkät ripset eikä mitkään kauheen tuuheet joten täytyy olla hyvä ripsari, mä en haluu kasvoihini hämähäkkejä :)

Mulla kans melko pitkät ripset, eikä mitkään kovin tuuheat.
Tuo levittää hyvin värin, eikä jätä paakkuja. Siististi saa laitettua.

Mä en ees oikeestaan meikkaa mutta ripsivärejä löytyy sitten ihan joka lähtöön.
Ja varoituksen sana älkää ostako sitä Givenchyn Phenomen eyes, aika kamalaa, jää jotenkin tahmeaksi.
Ostin Max Factorin uusimman en nimee muista enkä jaksa nostaa pepaa penkistä, sekään ei oo hyvä, hirmuvähän tulee väriä, joutuu laittaa monta kerrosta.
Rimmelin Sexy curves hyvä harja muttei väri.
Lorealin telescopic on aika hyvä.
Sitten löytyy lumenee ja en ees muista mitä kaikkee.
Seuraavaks kokeiluun diorshow iconic.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Mulla kans melko pitkät ripset, eikä mitkään kovin tuuheat.
Tuo levittää hyvin värin, eikä jätä paakkuja. Siististi saa laitettua.

Mulla tahtoo viel helposti luomet sotkeutua ripsarin kans. Pitää ripset kuitenki aina kunnolla taivuttaa ettei ne raavi silmälasien linsseihin. Joten sitte monesti ripsiväriä laittaessa sitä sit menee luomienki puolelle. Mutta ton ripsarin kans en onnistunu siinäkään :D

Mulla tahtoo viel helposti luomet sotkeutua ripsarin kans. Pitää ripset kuitenki aina kunnolla taivuttaa ettei ne raavi silmälasien linsseihin. Joten sitte monesti ripsiväriä laittaessa sitä sit menee luomienki puolelle. Mutta ton ripsarin kans en onnistunu siinäkään :D

Peesi =) Tosin laseja käytän nykyään aika harvakseltaan..

Yhteistyössä