Tää Manduca on maailman paras juttu! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JES

Vieras
Kolmeviikkoisella vauvalla on univaikeuksia ja näin päivisinkin on tooosi hidas nukahtamaan. Nukahtaa ihan umpiuneen tissille, mutta kun koittaa siirtää punkkaan, on viiden minuutin sisällä hereillä ja huutaa. Nyt hiffasin, että vauvalla on painoa jo sen verran, että saa laittaa Manducaan. Jessus tää on ehkä maailman paras vehje! Aamulla opettelin pukemaan tän viritelmän päälle ja nyt tuuppasin väsyneen, ei-nukahtaneen vauvan kyytiin. Sippasi alta minuutissa ja nukkuu edelleen, vaikka tulin istumaan tähän koneelle. :D Toivottavasti tää ihmelaite toimii myös öisin!

Eikö ookin hyvä kapistus! Meillä poika jo 1 v 4 kk ja luovuttiin juuri tuttipullosta, enkä sitten meinannut saada sitä nukahtamaan ilman pulloa millään. Viikon yritin nukuttaa sänkyyn ja sitten keksin kaivaa Manducan kaapin perältä. Siihen nukahtaa tosi nopeesti ja siirrän sitten sänkyyn nukkumaan. On jo tota painoa sen verran, etten kyllä anna repussa nukkua. :D Mutta siis tosi hyvä kapistus ja toimii vielä näinkin isolla lapsella. :)

meillä just sama ku ap:lla. kuukauden vanha kuopus ei nuku vaunuissa ku minuutin ja hereillä ei viihdy siellä sekuntiakaan. kantoliinassa vaan huusi mutta ku kävin kokeilees manducaa nii nukahti minuutissa. ilman sitä vehjettä en pääsis esim kauppaan ku vaavia pitäis koko ajan kantaa kainalossa. ja se on itsellekin tosi hyvän tuntuinen päällä, parempi kuin muut mitä oon kokeillu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Mie juuri arvelin alkaa tilausta tekeen kans :p Mistä ostit omas?

Lapsimessuilta tuli raijattua kotiin, en muista myyjää tai hintaa, mutta eihän tää halpa ollut. :) Väri ihana suklaanruskea ja toimii kuin unelma. Mulla oli jo ranteet ihan hajalla vauvan kanniskelusta, kun itkuisana rauhoittuu vain ja ainoastaan käsivarrelle roikkumaan tai vatsallaan roikotettuna. Tässä Manducassa rauhoittui mukavasti rinnalle ja kädet ovat vapaana sivelemään päätä ja taputtelemaan selkää. Mahtava vehje! :)

^Okei. Mie aattelin tilata tuolta BabyStylesta ja ihan sen perus mustan, jospa ukkokultaki sillä kanniskelee :whistle: Aattelin, että hyvin päästään miehen kanssa syksyllä kalassa & metsällä käymään kun tuon ostaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
^Okei. Mie aattelin tilata tuolta BabyStylesta ja ihan sen perus mustan, jospa ukkokultaki sillä kanniskelee :whistle: Aattelin, että hyvin päästään miehen kanssa syksyllä kalassa & metsällä käymään kun tuon ostaa B)

Mies testasi tuota messuilla ja sanoi, että tuntuu hyvältä päällä ja ulkonäkökin miellytti. Säätöjä joutuu vähän venkslailemaan jos on tosi erikokoiset kantajat, mutta toisaalta on hyvä, että saa säädettyä kantajan mukaan. :) Ihan helppokäyttöisiltä nuo säätöjutut tuntuvat, joten ainakaan itse oppisin säätämään ilman sen kummempaa ajattelua. Säädänhän minä repun ja olkalaukunkin hihnaa monta kertaa päivässä laukkujen täyttöasteen mukaan.

Yhteistyössä