ihan pian palaa hihat...

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Piti taas tänään stepperillä teputtaa, kun lapset nukkuu, mut mitä vielä! Vanhempi 6v nukahti hyvin jo ennen ysiä, mutta toi 3,5v huutaa, kiljuu jne. Ei kuulemma halua olla yksin :kieh:
Nyt taisi hiljentyä, mut enää en jaksa "teputella". Pitkä työputki menossa, oma aika kortilla ja se kyllä tuntuu.. Pian itekin nukkumaan, josko aamulla olisi eri olo..

Otahan kuule aikalisä. Viet lapset heti ekana seuraavana vapaapäivänä mummolaan hoitoon, ja hemmottelet itseäsi. Tai pistä vekaroiden isä hoitamaan isän velvollisuuksiaan:) Jaksamista! Kyllä se siitä!

t. Joku, joka hälyytti tänään miehen kerrankin ajoissa töistä kotiin, koska oli pakko päästä ulos kahvilaan IHAN YKSIN kun pää olis muuten levinnyt:)

Isä hoitaa velvollisuuksiaan kyllä kiitettävästi. Nyt vaan sellainen jakso että itse olen päivällä töissä, hän illalla, joten olen päivittäin joko töissä tai yksin lasten kanssa. Mummoloihin matkaa ettei ihan het auta.. Onneksi perjantaina tulossa tyttöjen ilta. taidan kyllä olla heti pöydän alla, ihan vaan puhtaasti väsymyksestä..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Isä hoitaa velvollisuuksiaan kyllä kiitettävästi. Nyt vaan sellainen jakso että itse olen päivällä töissä, hän illalla, joten olen päivittäin joko töissä tai yksin lasten kanssa. Mummoloihin matkaa ettei ihan het auta.. Onneksi perjantaina tulossa tyttöjen ilta. taidan kyllä olla heti pöydän alla, ihan vaan puhtaasti väsymyksestä..

Harmin paikka, että teillä tuollainen jakso menossa. Mutta keskityhän sen perjantain odotukseen. Stressi helpottaa, kun pääset vähän tuulettumaan. Juo vaikka pannullinen kahvia ennen illanviettoa, että pysyt hereillä nauttimassa vapaudestasi, hih!

Piti taas tänään stepperillä teputtaa, kun lapset nukkuu, mut mitä vielä! Vanhempi 6v nukahti hyvin jo ennen ysiä, mutta toi 3,5v huutaa, kiljuu jne. Ei kuulemma halua olla yksin :kieh:
Nyt taisi hiljentyä, mut enää en jaksa "teputella". Pitkä työputki menossa, oma aika kortilla ja se kyllä tuntuu.. Pian itekin nukkumaan, josko aamulla olisi eri olo..

Täällä tuo kohta 4v tekee tuota samaa argh!

Alkuperäinen kirjoittaja empatiaa:

Harmin paikka, että teillä tuollainen jakso menossa. Mutta keskityhän sen perjantain odotukseen. Stressi helpottaa, kun pääset vähän tuulettumaan. Juo vaikka pannullinen kahvia ennen illanviettoa, että pysyt hereillä nauttimassa vapaudestasi, hih!

Juu kiitos vinkistä! :D

:kieh: Ei millään enää kärsivällisyys riitä! Monta aamuvuoroa takana, illat muksujen kanssa ja väsy painaaa |O Tänäänkin pienempi kuulemma nukkunut 1,5h päikkärit, ehkä tämä on sen tulosta.. Siellä nyt jotain viuraa edelleen, mä ajattelin aloittaa stepperillä ja antaa huutaa vaikka paha mieli siitä itelleen tuleekin.. :(

Yhteistyössä