ihan pihalla(suhteista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis ollaan tapailtu jonkin aikaa,säännöllisen epäsäännöllisesti ja ollaan sovittu ettei muita kuitenkaan tässä ohella tapailla. eilen mies sanoi et on hyvä et otetaan tälleen hitaammin mut hän on kuitenkin valmis lisäämään vauhtiakin.
kysyin mitä tuo nyt tarkoittaa mut ei osannut selittää kuulema mesessä vaan selittää tänään kun käyn hänen luonaan.
veikkauksia?mitä tuo nyt meinaa?

Jos herra haluaa jatkossa tavata säännöllisemmin? Ja kenties haluaa tutustua lapsiisi (jos niitä on), ystäviisi ja perheeseesi. Siis että olette jatkossa ihan virallisesti pari ja julki yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Jos herra haluaa jatkossa tavata säännöllisemmin? Ja kenties haluaa tutustua lapsiisi (jos niitä on), ystäviisi ja perheeseesi. Siis että olette jatkossa ihan virallisesti pari ja julki yhdessä?

tytön on tavannut kerran,silleen pikaseen.yks yhteinen ystävä meillä onkin ja yhden mun kaverin tapasi perjantaina.voisko olla et haluaa vaihtaa tapailun seurusteluksi.....*miettii,pohtii*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tytön on tavannut kerran,silleen pikaseen.yks yhteinen ystävä meillä onkin ja yhden mun kaverin tapasi perjantaina.voisko olla et haluaa vaihtaa tapailun seurusteluksi.....*miettii,pohtii*

Voi olla jotain tuollaista.Vakavampaa tapailua.Mitä se ikinä tarkoittaneenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi olla jotain tuollaista.Vakavampaa tapailua.Mitä se ikinä tarkoittaneenkaan.

niin...mitähän tuo sitten tarkoittaa...

"voisko olla et haluaa vaihtaa tapailun seurusteluksi.....*miettii,pohtii*"

Tuota itse veikkaisin, varmaan ainakin pohtii tuota vaihtoehtoa, siksi hieman kautta rantain kyselee/vinkkailee jotta saisi sinun kantaasi esille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
"voisko olla et haluaa vaihtaa tapailun seurusteluksi.....*miettii,pohtii*"

Tuota itse veikkaisin, varmaan ainakin pohtii tuota vaihtoehtoa, siksi hieman kautta rantain kyselee/vinkkailee jotta saisi sinun kantaasi esille.

hän on aika varovainen ollut kun on edelliset suhteet pissiny pahasti jaloille.tai no aika on lievä ilmaisu,tosi varovainen. on sanonut että vie aikaa luottaa naisiin.ja totta kai mäkin oon varovainen kun mulla on tuo lapsi ja vähän alkuun epäilytti kun tää heppu on mua muutaman vuoden nuorempi ja etc.hemmetin komee tyyppi jolle varmasti riittäis vientiä,saa vähän miettiä et miks haluis minut,yh-äidin...

[hän on aika varovainen ollut kun on edelliset suhteet pissiny pahasti jaloille.tai no aika on lievä ilmaisu,tosi varovainen. on sanonut että vie aikaa luottaa naisiin.ja totta kai mäkin oon varovainen kun mulla on tuo lapsi ja vähän alkuun epäilytti kun tää heppu on mua muutaman vuoden nuorempi ja etc.hemmetin komee tyyppi jolle varmasti riittäis vientiä,saa vähän miettiä et miks haluis minut,yh-äidin...

Älä ala-arvio itseäsi, koska olet yh. Ajatteles nyt miehen kannalta. Saa tulla suoraan perheeseen, jossa yksi lapsi :saint: Ei tarvi siis odottaa haikaraa 9kk... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
[hän on aika varovainen ollut kun on edelliset suhteet pissiny pahasti jaloille.tai no aika on lievä ilmaisu,tosi varovainen. on sanonut että vie aikaa luottaa naisiin.ja totta kai mäkin oon varovainen kun mulla on tuo lapsi ja vähän alkuun epäilytti kun tää heppu on mua muutaman vuoden nuorempi ja etc.hemmetin komee tyyppi jolle varmasti riittäis vientiä,saa vähän miettiä et miks haluis minut,yh-äidin...

Älä ala-arvio itseäsi, koska olet yh. Ajatteles nyt miehen kannalta. Saa tulla suoraan perheeseen, jossa yksi lapsi :saint: Ei tarvi siis odottaa haikaraa 9kk... :xmas:

en mä sen takia ali-arvioi itseäni et oon yh.tai no ehkä vähän. sen ympärillä kuitenkin pyörii simpsakoita misuja pikkutopeissaan.

Yhteistyössä