Sana-asettelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan kirjoiteltu miehen kanssa viestejä, mutta miehellä tosi hankala tilanne eräiden juttujen takia jolloin hän kykenemätön parisuhteeseen tällä hetkellä. Tämä on oikeasti totta eikä mitään selittelyä. Mies on aikamoinen hurmuri ja siis oltiin lähetelty nyt parina yönä viestejä ja olin nähnyt hänet pari kertaa ennen eräässä baarissa jossa hän käy usein, mutta itse ehkä 2 kertaa vuodessa. Kertoi olevansa ihastunut muhun. Olen itse varattu ja käyn siis todella harvoin kyseisessä baarissa. No sain pe-la välisenä yönä viestin puoli tuntia ennen baarin sulkemisaikaa että sanamuodoltaan tarkasti "et oo Street Baarissa" ja perässä oli naama peruslukemilla ja punaiset posket. Mitä tuo sanamuoto "et oo Street Baarissa" tarkalleen tarkoittaa? Etsiköhän mua sieltä vai toivoiko että tulisin? Vai mitä? En mennyt myöskään la-su välisenä yönä baariin vaan olin kotona. Mies ei vastannut mun kahteen lyhyeen viestiin mitään jossa kysyin että olisiko ollut jotain määrättyä asiaa tai vaan muuten halunnut mut nähdä ja sitten että olis ollut kiva nähdä. Kummallista.... Mitä voi olla?Mistä voi johtua? Olettiko että menen katsomaan automaattisesti onko hän siellä vai mitä? Miksi ei vastaa? Suuttuiko jostain?

Ei ole vaimoa vaan on ADHD ja kakssuuntainen mielialahäiriö jotka vaikeuttavat seurustelua ja meni niiden takia poikki jo aiemmin monen vuoden suhde kun elämänhallinta hukassa. Tiedän asiat. Mutta miksi ei vastaa mitään mulle ja ei olla kuin kirjoiteltu vaikka aiemmin on ollutkin jotain, mutta silloin oli parisuhteessa vaikka mä en ollut. Voiko olla niin itserakas että mun olisi pitänyt olla etsimässä häntä kyseisestä baarista ja loukkaantui kun en ollutkaan?

Miksi sä varattuna ihmisenä viestittelet toisen miehen kanssa? Ja sitten mietit tuon toisen miehen aivoituksia kun sun tulisi keskittyä omaan parisuhteeseen?

Me ollaan jo erottu ja asunto on myynnissä eli parisuhdetta ei enää ole, ei ole ollut moneen vuoteen, Eli se siitä. Eli siiksi ihmettelen tätä miestä. Epäloogista käytöstä eli mistähän se johtuu?

Kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholi on todella huono yhdistelmä. Mieti onko sinulla voimavaroja sellaiseen, vaikutat tervehenkiseltä ihmiseltä, varmasti ottajia löytyy muualta. Jos se mies sua kiinnostaa, voithan katsoa mitä tulee, joskus oppii kantapään kautta vasta. Ei sekään hyvä, jos miettii myöhemmin, että miksei juttu kehittynyt. Jos sinulle riittää yhden yön juttu, kokeile! Hataralta vaikuttaisi tulevaisuus tämän hetken ongelmien kanssa, jos mies itse todennut jossain vaiheessa seurustelun olevan hankalaa, ongelmia voi tulla. Mee mutu-tuntumalla, mikä itestä tuntuu oikealta!!<3

Me ollaan jo erottu ja asunto on myynnissä eli parisuhdetta ei enää ole, ei ole ollut moneen vuoteen, Eli se siitä. Eli siiksi ihmettelen tätä miestä. Epäloogista käytöstä eli mistähän se johtuu?
Miksi sitten kirjoitit olevasi varattu vaikka et olekaan?

Itse en tuhlaisi aikaani tuollaiseen tyyppiin jolla on erilaisia ongelmia. Siinä vain sattuu ja lujaa jossakin vaiheessa.

Siis olen varatun ja en varatun välimaastossa, mutta mielestäni kuitenkin ehkä enemmän sinkku koska asunto on ainoa joka pitää meidät vielä saman katon alla. Kiitos vastauksista :) En vaan ymmärrä miksi ei vastaa eli voiko olla jotenkin suuttunut mulle?

Mutta ei vieläkään vastaa viestiin vaikka aiemmin on kirjoittanut ystävänä mun kanssani eikä ole vongannut ennenkään? Se on kummallista että nyt välttelee mua.

Mutta ei vieläkään vastaa viestiin vaikka aiemmin on kirjoittanut ystävänä mun kanssani eikä ole vongannut ennenkään? Se on kummallista että nyt välttelee mua.
No joko on löytänyt toisen lämmiteltävän ja aika menee siihen, tai sitten on jostain ihmeestä vetänyt herneet nenäänsä.
Oli miten oli. Usko pois, tuollainen tyyppi kannattaa unohtaa. Oli syy mikä tahansa, jos aikuinen ihminen ei asiallisiin viesteihin vastaa, on tiedossa vain vaikeuksia.

Yhteistyössä