Ihan pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moro naiset! Ootte hiukan myöhässä jälkikasvun suhteen...turha valittaa! Olisitte hoitaneet ajoissa tuon asian... Ei kaikki mene niinkuin itse haluaa...taidatte olla aika itsekkäitä...

vvOlisitte hoitaneet ajoissa tuon asian...

Eli pitäisi hoitaa kuten miehet? Pettämällä ja huijaamalla ja valehtelmalla?

Eli .. olen samaa mieltä. Olisi pitänyt vain huijata ne siemenet. Kun niitä ei kukaan halunnut antaa lapsentekoa varten.

Ehdin mä vieläkin.

Niin, sitä juuri, että ei minun elämänkatsomustani hyväksytty. Mutta en tosiaankaan voi toivottaa lapsia tervetulleiksi suhteeseen, johon ei ole sitouduttu.

JA aiemmalle kommentoijalle:
""Olisitte hoitaneet ajoissa tuon asian... Ei kaikki mene niinkuin itse haluaa...taidatte olla aika itsekkäitä...""

sepä se, että kaikki ei mene niin kuin itse haluaa. Eli enpä ennemmin tavannut sellaista miestä, jonka kanssa olisin halunnut sitä jälkikasvua. Joten se siitä itsekkyydestä.

Onneksi maailmassa on paljon lapsia, joilla ei ole kotia, aina sitä voi semmoiselle tarjota kodin.

Eihän naimisiin meno tarkoita sitä, että suhde ihan varmasti kestäisi iäisyyden. Miten se sen sitovampaa olisi kuin avoliitossa asuminen? Sekö siitä tekee sitovamman, että joku ulkopuolinen sanoo: nyt te olette naimisissa.

Ei toki tee, eikä sitä takaa. Eikä ulkopuolisen lausuma mitään meinaa, mutta se, että on valmis sitoutumaan julkisesti, kutsutaan sitä nyt sitten vaikka rituaaliksi, rituaalin kautta. Näemmä siinä jokin ero ainakin tälle miehelle oli, kun yhdessä olisi voitu asua, mutta avioliiton solmiminen tökkii.

Yhteistyössä