Ihan tajuton mäihä kirpparilla: Vikingin goretex vk-kengät eurolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahtavaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahtavaa!

Vieras
Ohhoh, käväisin tänään Akselin kirpparilla Espoossa ja joku oli laittanut Vikingin tosi vähän pidetyt Vikingin välikausigoret myyntiin eurolla. ja testasin: pitävät vettä.

Nuohan maksavat kaupassa jotain 50 euroa eli aika halpa oli hinta. Aikamoinen löyty, sanoisin. Samassa pöydässä oli Timberlandin erittäin hyväkuntoiset kävelykengät neljällä eurolla, ne lähtivät myös mukaan.

Yleensä käy vaan niin, ettei löydä mitään muuta kuin roskaa kalliilla, mutta joskus käy näköjään mäihäkin. Mahtavaa!

En ostaisi käytettyjä kenkiä. Juuri tänään katselin Viking goreja - talvi sekä välikausikenkiä ja oli -50% ja joissain ale hiukan enempikin. Harmi vaan kun en tiedä mitä kokoa olisin ostanut...

Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään..:
...ostaisi käytettyjä kenkiä, ainakaan lapsille.. Ei ole hyvä jalalle kun kengät ovat jo muotoutuneet jonkun toisen jalan mukaan..

jos on ihan pienen kakaran kengät, ne ei ole mihinkään ehtinyt muotoutua ne kengät.
eikä terveet jalata kenkien takia mene pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
En ostaisi käytettyjä kenkiä. Juuri tänään katselin Viking goreja - talvi sekä välikausikenkiä ja oli -50% ja joissain ale hiukan enempikin. Harmi vaan kun en tiedä mitä kokoa olisin ostanut...

missä tollanen ale?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Miten kirpputorilla voi testata vedenpitävyyden, vai kastelitko sinä jonkun toisen omaisuutta?

Mutta hinta ei ollut paha. Itse myyn 10-15eurolla niitä.

testasin kotona, tietenkin...
Mitä väliä, vaikkei euron kengät vettä pitäisikään...

Itselläni on tapana ostaa kutakin kautta varten kahdet/kolmet kengät, joten ei sillä saa kenenkään jalkoja pilalle, että laittaa jalkaan hyvin vähän pidettyjä käytettyjä kenkiä. Eri asia varmaan, jos lapsi pitää niitä samoja yhtiä kenkiä jatkuvasti (mikä ei sekään ole terveellistä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään..:
...ostaisi käytettyjä kenkiä, ainakaan lapsille.. Ei ole hyvä jalalle kun kengät ovat jo muotoutuneet jonkun toisen jalan mukaan..

jos on ihan pienen kakaran kengät, ne ei ole mihinkään ehtinyt muotoutua ne kengät.
eikä terveet jalata kenkien takia mene pilalle.

No ei tosiaan ole, jos käyttöikä on pari kk maksimissaan. ja näissä oli hädintuskin käytön jälkiä nähtävissä pohjassa. isojen lasten tai aikuisten kengät on asia erikseen.

Joskus käy tuuri.Olin menossa ostamaan talvitakkia itselleni ja lapselleni kun pukki meni toimittamaan ensin asioitaan virastoihin.Oli siinä sitten kaksi kirpparia liki ja päätin poiketa.
Lapselle löysin täysin käyttämättömän toppatakin,itselleni mustan täyspitkän toppatakin ja toisen pitkän takin ja siihen sopivan kaulahuvin,neulepaidan ja yhteensä maksoivat 25.90.Ja se musta pitkä toppatakki oli myös käyttämätön.

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Joskus käy tuuri.Olin menossa ostamaan talvitakkia itselleni ja lapselleni kun pukki meni toimittamaan ensin asioitaan virastoihin.Oli siinä sitten kaksi kirpparia liki ja päätin poiketa.
Lapselle löysin täysin käyttämättömän toppatakin,itselleni mustan täyspitkän toppatakin ja toisen pitkän takin ja siihen sopivan kaulahuvin,neulepaidan ja yhteensä maksoivat 25.90.Ja se musta pitkä toppatakki oli myös käyttämätön.

Vau, onnea löydöistä sinullekin!

samoin. viime vuonna ostin vikingin goreja kympillä hiukan useammatkin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos,totesin pikaisella silmäyksellä että siellä olis ollut muutakin ostettavaa mutta tosi paljon oli huonoa tavaraa myynnissä ja kallista,mm. lasten haalareita.Hinta oli 20 euroa ja aivan puhkipidettyjä.
Paljon oli myös esimerkiksi verhoja ja tosi hyvälaatuisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos,totesin pikaisella silmäyksellä että siellä olis ollut muutakin ostettavaa mutta tosi paljon oli huonoa tavaraa myynnissä ja kallista,mm. lasten haalareita.Hinta oli 20 euroa ja aivan puhkipidettyjä.
Paljon oli myös esimerkiksi verhoja ja tosi hyvälaatuisia.

Se on yleensä näin eli roskaa kalliilla. Näin täälläkin muissa pöydissä, siis sellaisissa joissa katselin ja joille olisi ollut tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

samoin. viime vuonna ostin vikingin goreja kympillä hiukan useammatkin.. :D

Jos näkyisi muita kuin lenkkarimallisia kympillä, niin luulisin tulleeni taivaaseen. Enpä ole koskaan törmännyt moisiin tarjouksiin.

Meillä kyllä kuopus piti esikoiselta pieneksi jääneitä kenkiä leikki-iässä ja vaihtavat joskus kenkiä tai pitävät toistensa kenkiä nytkin isoina.
Miksi joku ei ostaisi melkein iskemättömiä eli siis hyväkuntoisia kenkiä jos kirppiksellä ollut.
Ja vielä halavalla. Hieno löytö ja hienoa että on niitä oikean kirppishengen omaavia myyjiä vielä olemassa, tosin suhdeluku on yhden suhde sataan sellaiseen jotka haluavat vanhasta paskasta enemmän kuin se maksoi uutena.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Meillä kyllä kuopus piti esikoiselta pieneksi jääneitä kenkiä leikki-iässä ja vaihtavat joskus kenkiä tai pitävät toistensa kenkiä nytkin isoina.
Miksi joku ei ostaisi melkein iskemättömiä eli siis hyväkuntoisia kenkiä jos kirppiksellä ollut.
Ja vielä halavalla. Hieno löytö ja hienoa että on niitä oikean kirppishengen omaavia myyjiä vielä olemassa, tosin suhdeluku on yhden suhde sataan sellaiseen jotka haluavat vanhasta paskasta enemmän kuin se maksoi uutena.

Niin juuri. Yleensä itse myyn aika edullisesti (ei tienaamistarkoituksessa) ja on aina mukava huomata, että joku muukin ymmärtää kirppiksen idean.

Yhteistyössä