Ihan turhastako mulla on olo, että puhuminenkaan ei oikeasti enää hyödytä? Että sama antaa asioiden vain olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanat eivät riitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanat eivät riitä

Vieras
Minulla ja miehelläni on ollut ongelmia, joita olemme yrittääneet korjata tämän syksyn aikana parisuhdeterapiassa. Jossain välissä näytti jo auttavankin, mutta nyt on muutaman viikon ajan tullut ns. takapakkia.
Eilen juteltiin miehen kanssa, ja kävi ilmi, että mies on aika autaasti unohtanut kun olen kertonut, mitkä ovat suurimmat syyt siihen, että olemme ongelmiin ajautuneet. Ja sen mitä niiden eteen tarvitsisi tehdä.
Kyllä siinä sitten mies taas sen kuulema muisti, ja sanoi, ettei vaan osannut yhdistää noita asioita juuri nyt puheisiini. Kyse asioista, minkä tähden minun on vaikea luottaa mieheeni, tai uskoa siihen, että hän rakastaa minua oikeasti.

Jotenkin nyt vain on olo, että mikään puhuminen ei enää auta, kun ne kaikkein tärkeimmätkin asiat unohtuu. Mies taas on ihan hämillään, eikä yhtään käsitä, miten nyt näin kovasti harmittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja sanat eivät riitä;22688229:
.. kun olen kertonut, mitkä ovat suurimmat syyt siihen, että olemme ongelmiin ajautuneet. Ja sen mitä niiden eteen tarvitsisi tehdä.

Näinhän se yleensä menee. Nainen kertoo ongelmien syyt ja ratkaisut. Miehen pitää kuunnella kiltisti, luopua omasta ajattelusta ja totella naista kuuliaisesti.

[QUOTE="vieras";22688333]Näinhän se yleensä menee. Nainen kertoo ongelmien syyt ja ratkaisut. Miehen pitää kuunnella kiltisti, luopua omasta ajattelusta ja totella naista kuuliaisesti.[/QUOTE]

Plaahplaahplaah. tokihan mä olen odotukseni muutosta kohtaan kertonut, kun sitä on pyydetty. Eikä edes ole mitään helkkarin isoja pyyntöjä. Luottamuspula yms. taas ovat.

Syy ei useinkaan ole pointti. Tai muukaan looginen ajattelu. Tärkeintä on, että miehen pitää tehdä niin kuin nainen haluaa. Onhan nainen nähnyt vaivaa, ja kertonut miehelle miten tämän pitää muuttaa itseään, persoonaansa ja ajatteluaan.

[QUOTE="vieras";22688463]Syy ei useinkaan ole pointti. Tai muukaan looginen ajattelu. Tärkeintä on, että miehen pitää tehdä niin kuin nainen haluaa. Onhan nainen nähnyt vaivaa, ja kertonut miehelle miten tämän pitää muuttaa itseään, persoonaansa ja ajatteluaan.[/QUOTE]

ei tässä ole mitään sellaista vaadittu.
Tai no, on pyydetty olemaan rehellinen, ja lopettaa tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen. sellaisten, jotka koko perheeseen vaikuttaa.

Yhteistyössä