Ihan uskomaton päivä ollut tänään pojan kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Poika ei oo huutanut, kiukutellut mistään. Ei siis mitään! Ei ole sanonut mua tyhmäksi niin kuin joka päivä on tehnyt.. Yleensä huudot ja karjumiset alkaa jo aamusta ennen kuin oon saanut kahvin keitettyä ja monta kertaa päivässä. Tänään EI MITÄÄN!! Ei itkuja, riitoja.. Poika vaan sanonut -kyllä äiti, joooo äiti. Ja hymyileväinen lapsi!

Niin iloinen poika ollut, leikkinyt olkkarin lattialla kuin "normaali" lapsi :) :)
Tämmöistä ei ole ollut kuukausiin, en muista milloin viimeeksi poika olisi ollut noin ihana ja kiltti näinkin pitkän ajan :) :) Tää on suorastaan ihme :) En tiiä onko jotain vaikutusta kun poika on syönyt reilu viikon Möllerin Pikkukaloja...?
Mut ei kai sen väliä, oon niin nauttinut pojan seurasta tänään, meillä on ollut kivaa!!!

:heart:

Ääääh ihanaa!!!!!!!

[QUOTE="tiina";26715678]:)
Onko pojallasi muuten jokin diagnoosi? Minkä ikäinen hän on?[/QUOTE]

5v ja F83 diagnoosina, oliko se nyt laaja kehitysviivästymä vai mikä.. En muista :D

Ihanaa kun lapset yllättää :)

Meillä aamu alkoi pojan (4v) kanssa vähän "oudosti"

Nousin sängystä:
-äiti miksi sinä heräsit?
minä: enkö olisi saanut?
-et, mene takaisin nukkumaan.
minä: jos minä nyt vielä sitten vähän aikaa lepään vielä.

Rupesin miettii, mistä tuolla pojalla nyt tuulee, kun eilenkin heräsi jo kymmentä vaille viisi ja suoraan sanottuna pakotti nousemaan sängystä, jatkuvaan kuuluu: äiti anna sitä, anna tätä jne. ei toivoakaan että olisin saanut nukkuu.

ps. ei tuo mitään pahojaankaan täällä sillä välin ole tehnyt, pikkukakkosta katsoi kiltisti kun lopulta nousin.

5v ja F83 diagnoosina, oliko se nyt laaja kehitysviivästymä vai mikä.. En muista :D

Ok, kiitos. Sillä vaan kyselin kun minun myös 5-vuotias poikani jolla menossa tutkimukset (epäilynä ainakin adhd) on myös syönyt kalaöljyä jonkin aikaa ja rauhoittunut silmissä.

Tosin kesän aikana käytös on ollut aikamoisen haastavaa, aloitin uudestaan kalaöljyn käytön säännöllisesti ja hieman hommat taas parani.

Tai sitten kaikki on vaan sattumaa mutta itse uskon tehoon :)

[QUOTE="tiina";26715826]Ok, kiitos. Sillä vaan kyselin kun minun myös 5-vuotias poikani jolla menossa tutkimukset (epäilynä ainakin adhd) on myös syönyt kalaöljyä jonkin aikaa ja rauhoittunut silmissä.

Tosin kesän aikana käytös on ollut aikamoisen haastavaa, aloitin uudestaan kalaöljyn käytön säännöllisesti ja hieman hommat taas parani.

Tai sitten kaikki on vaan sattumaa mutta itse uskon tehoon :)[/QUOTE]

Mitä kalaöoljyä syö? Poika joskus vuosia sitten söi toista merkkiä ja tais se tehota silloinkin. En tiiä miksi se jäi sitten pois.. Mut nyt meinaan jatkaa tätä ehdottomasti jos oikeasti tehoaa :) Mä en voi sanoin kuvailla tätä fiilistä mikä kotona on, ja tätä rauhaa mun sisällä. Tuntuu niin ihanalta nyt tää äitiys :heart:

Uskon että tuolla Pikkukaloilla on jotain tekemistä tämän rauhallisuuden kanssa, koska tää on niin uskomatonta! :whistle: Tekis mieli kiljua ilosta! :D

Yhteistyössä