Ihan uusi täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HayLina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HayLina

Jäsen
18.06.2008
387
0
16
Oon siis vasta alkanu lueskeleen ja seuraileen teijän jutusteluja täällä enkä oikeen tiiä vielä minnekkäs kuuluisin. Mukava ois kuitenki ajatuksia vaihtaa, kun tuntuu ettei itsellä ole samallalailla vauvakuumeilevia ystäviä joiden kanssa voisi jutella enempikin. Itsellä on ollut jo pitempään vauvakuume ja ollaan nyt miehen kanssa siitä keskusteltukki muutamia kertoja. Pillerit jätin pois pari kuukautta sitten ja nyt onkin sitten kumia vielä käytetty ehkäisynä, tosin sekin välissä jätetty aina pois.. Onkos täällä mulla kohtalotovereita, jotka eivät vielä ihan täysillä oo yrittämässä lapsen tekoa, vaan vielä harkitsevat ja haaveilevat siitä?! Minkäslaisessa elämäntilanteessa olette? Itse vasta valmistuin ja nyt aloitan vuoden mittaisessa määräaikasessa työsuhteessa... Lapsi olisi kuitenkin nyt toiveissa ja ajatuksissa se pyörii päivittäin. :)

Onhan tuolla noita pinoja, jossa vasta haaveillaan, reippaasti meet menoon mukaan :) Ja tuu tuonne esikoisista haaveileviinkin jos esikoista siis haaveilet, voin pistää siut listalle taustajoukkoihin, jos et viel iha kunnol yritä. Siten voit ainaskii rupatella kaikenmoista ja seurailla toisten jännittämistä! :) Onnea raskautumiseen, sitten kun sitä yrität! :hug: :heart:

Yhteistyössä