ihan vain pohdintaa 4kymppisistä miehistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija luonne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija luonne

Vieras
Tähänhän ei voi tietää varmaa vastausta koska jokainen on oma yksilönsä mutta jos nyt yleisesti pohditaan niin:

Jos mies on +40 max 45 jolla on ehkä 2-3 lasta jotka rupeaa olemaan teini-ikäisiä niin mahtaako ne miehet enää haluta lisää lapsia? kun yhen pesueen jo saanut isoiksi.

Tullut nyt muutama +40v mies vastaan joilla on ollut jo teini-ikäiset lapset niin miettinyt et kannattaako sellaseen ajatellakaan mitään suhdetta jos itse haluaa lapsia kun niitä ei vielä ole yhtäkään.

Sanoisin, että se on semmoinen fifty-fifty-juttu. Osa voi hyvinkin haluta lisää lapsia, etenkin suhteet vanhempiin lapsiin on kunnossa, ei ole ollut riitaisa ero, tulee oikein suuri rakastuminen ja ennen kaikkea, naisella ei ole ennestään lapsia.

Moni tuttavamies ei ole vastaavassa tilanteessa sitten halunnut lapsia enää lisää uuden kumppanin kanssa, jos takana on kamala riitaisa ero ja vaikeat suhteet teineihin ja uudella kumppanilla on lapsia myös, kenties vähän nuorempia, kuin miehen omat lapset.

Tullut nyt muutama +40v mies vastaan joilla on ollut jo teini-ikäiset lapset niin miettinyt et kannattaako sellaseen ajatellakaan mitään suhdetta jos itse haluaa lapsia kun niitä ei vielä ole yhtäkään.

Vihtahousun ensimmäinen sääntö: Jos epäröit aloittaa miehen kanssa suhdettä, älä missään tapauksessa aloita!

Vihtahousun toinen sääntö: Vaikka olisit satavarma, että haluat suhteen, mieti vielä ainakin kymmenen kertaa.

Vihtahousun kolmas sääntö: Mitään ei voi ennustaa kovin hyvin, joten tutustu mieheen joka tapauksessa ainakin 2-3 vuotta ennen kuin edes harkitset lapsia.

Eli eipä tässä sitten paljon mahdollisuuksia ole sitten perheeseen vaikka ite olenkin nuorempi mutta jotenkin noi miehet joiden kanssa pelehtinyt(ei niin vakavasti) on kaikki ollut kaikki yli 4kymppisiä.

Eli eipä tässä sitten paljon mahdollisuuksia ole sitten perheeseen vaikka ite olenkin nuorempi mutta jotenkin noi miehet joiden kanssa pelehtinyt(ei niin vakavasti) on kaikki ollut kaikki yli 4kymppisiä.

Sopiva mies voi ilmaantua kuin salamana kirkkaalta taivaalta etkä sen jälkeen ehkä enää pohdi tuollaisia. Kunnolla kolahtava mies ensin ja lapsimietinnät seuraavat, jos seuraavat..

Itse olen 50 ja aikuiset lapset. Pidän paljon lapsista ja haluaisin varmasti vielä lisääkin jos törmäisin naiseen jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni, ja joka haluaisi lapsia.

[QUOTE="leo";25800755]Itse olen 50 ja aikuiset lapset. Pidän paljon lapsista ja haluaisin varmasti vielä lisääkin jos törmäisin naiseen jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni, ja joka haluaisi lapsia.[/QUOTE]

:)

[QUOTE="tiina";25800803]Älä luovuta[/QUOTE]

Mä vallan törmään noihin 4kymppisiin joilla on jo 2-3 lasta....oman ikäsiin en ole törmännyt juuri ollenkaan ja nuoremmat ei kiinnosta. Exä oli 3v vanhempi mutta eipä ole muita suurinpiirtein samanikäsiä tullut vastaan,taitavat kaikki olla perustamassa perheitä ja siksi mulle jää ne nelikybäset jotka menee toista tai kolmatta kierrosta ja lapsiluku täynnä.

Riippuu ihan miehestä. Tunnen useita miehiä, jotka eivät ole halunneet enempää lapsia, mutta kun ovat löytäneet nuoren, lapsettoman naisen, ovat muuttaneet mieltään. Ovat ymmärtäneet, että olisi liikaa vaadittu odottaa naisen jäävän kokonaan lapsettomaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25800880:
Riippuu ihan miehestä. Tunnen useita miehiä, jotka eivät ole halunneet enempää lapsia, mutta kun ovat löytäneet nuoren, lapsettoman naisen, ovat muuttaneet mieltään. Ovat ymmärtäneet, että olisi liikaa vaadittu odottaa naisen jäävän kokonaan lapsettomaksi.

No onpa kumma syy haluta lapsia.

[QUOTE="vieras";25800975]Tai siitosorina toimiminen...[/QUOTE]
Eikös se ole enemmän siitosorina toimimista, jos haluaa lapsia jokaisen vastaantulevan naisen kanssa? Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että jos rakastuu ja haluaa viettää lopun elämäänsä jonkun kanssa, niin ottaa sen toisen toiveetkin huomioon. Eivät nämä miehet ole vastentahtoisesti uudestaan isiksi ryhtyneet vaan aikansa uudessa parisuhteessa oltuaan ovat todenneet, että olisihan yksi tai kaksi lasta vielä oikeastaan ihan kiva juttu.

Tunnen / tiedän useampia miehiä, jotka ovat ikävuosien 40-50 välillä,aloittaneet uuden kierroksen ja saaneet lapsia-aiempien lasten lähestyessä jo aikusikää ( tai sen jo saavuttaneen) ja miehiä, jotka eivät enää ole halunneet lapsia, jos heillä lapsia ennestään on. Eli vaikea sanoa, ihmisestä ja eletystä elämästä kiinni.

Oma kokemukseni on tuon ikäluokan miehistä, että kyllä osa on valmis lähtemään vauvakierroksellekin. Olen itse alle 30. Minulla on useampi lapsi ja eräällä potentiaalisella miehelläkin on ja ihan keskustellessa on käynyt ilmi, että kyllä sitä voisi vielä vauvakuume vaivata. Tosin, itseäni ei ehkä niinkään.

Juu, työkaverimies on toisella kierroksella. Ukko täytti 48 ja vauvaa odotetaan perheeseen. Uusi rouva on 42. Olen nelikymppinen myös ja kateellinen työkaverille kun miehillä ei ole iästä kiinni :)

No miksi ei voisi haluta, mun mies oli 41 kun tuo kuopus syntyi. Ennestään hänellä jo nyt 2 aikuista lasta ja meillä yhteisiä 5 ja 6 vuotiaat.

Varmasti jos oikein haluaisin suostuisi vieläkin vaikka ikää jo kohta 46.

Yhteistyössä