IHANA aamu <3 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kiva, että jollain menee hyvin. Mä olen niin vittuuntunut mun mieheen, että mietin jo pitäiskö se laittaa vaihtoon. Ja sit pitäis lähteä kaupungille joululahjaostoksille. Pah, sanon minä.

En mä jaksa selittää, on niin pitkä juttu. Ärsyttää sekin, että mies ei näe itsessään mitään vikaa, minä teen vain kaiken väärin. Ei riita voi olla pelkästään yhden ihmisen syytä.

:)

täällä kanssa ihana aamu!!!! olen saikulla, pistin lapset kouluun kasilta. täälläkin pyykkikone jo laulaa ja tiskikone myös. join kaffea, luin uutiset netistä ja nyt tulin tähän. kohta puoliin kauppaan ja illalla uimaan kun on kuopuksen tokavika vesiralli.

:)

täällä kanssa ihana aamu!!!! olen saikulla, pistin lapset kouluun kasilta. täälläkin pyykkikone jo laulaa ja tiskikone myös. join kaffea, luin uutiset netistä ja nyt tulin tähän. kohta puoliin kauppaan ja illalla uimaan kun on kuopuksen tokavika vesiralli.

Mä haluun uimaan!!! :D Mä täällä teen pekonia, kanamunaa ja wokvihanneksia aamupalaks :D

Huomenia PinkLIly!
Joulujuttuja ajattelin vähän tässä tehdä. Ja kaikista ihaninta se että mulla se kutti häipyny melkee kokonaan silmästä!!!Jahuu!!!!! Mutta johan sitä melkee 8 vk ruokitsin ab:llä...alko ottaa jo kuttiin eiku pattiin :laugh:

Ihana aamu tosiaan! Lapset päiväkodissa, mies töissä, itse kotona pitkästä aikaa yksin! :) Tarkoitus siivoilla ihan rauhassa, laittaa päivällistä, tehdä kouluhommia. Illalla sitten töihin.

Huomenia PinkLIly!
Joulujuttuja ajattelin vähän tässä tehdä. Ja kaikista ihaninta se että mulla se kutti häipyny melkee kokonaan silmästä!!!Jahuu!!!!! Mutta johan sitä melkee 8 vk ruokitsin ab:llä...alko ottaa jo kuttiin eiku pattiin :laugh:

Jee hyvä hyvä :) :laugh:

Muoksista. Niin munki täytyis tehä kaikkee kivaa :) Aattelin yllättää perheen ja tehdä pullia :D

Huomenta!

Lodelle ja Silvalle tsempitykset..koittakaahan saada juteltua niiden ukkojenne kans vielä.:hug:

Meillä mies lähti jouluostoksille, ainakin itelleen meinas kengät ostaa :laugh:
Kaipa se jotain muutakin..kuhan ei kaikkia rahojaan tuhlais, sitä mie pelkään. Se kun on joskus vähän semmoinen.

Ihana aamu tosiaan! Lapset päiväkodissa, mies töissä, itse kotona pitkästä aikaa yksin! :) Tarkoitus siivoilla ihan rauhassa, laittaa päivällistä, tehdä kouluhommia. Illalla sitten töihin.

Se on kyllä ihanaa saada olla välillä IHAN yksin :) mä kans siivoilen tänään kuhan tuo poikuus menee päikyille. onneks se ei herää MIHINKÄÄN siinä vaiheessa kun nukkuu.
Eilen oli loistava ilta pojan nukahtamimsen suhteen meinaa oli ekaa kertaa ilman pulloa sängyssä ja sinne se nukahti kerta heitolla! !:)

Huomenta!

Lodelle ja Silvalle tsempitykset..koittakaahan saada juteltua niiden ukkojenne kans vielä.:hug:

Meillä mies lähti jouluostoksille, ainakin itelleen meinas kengät ostaa :laugh:
Kaipa se jotain muutakin..kuhan ei kaikkia rahojaan tuhlais, sitä mie pelkään. Se kun on joskus vähän semmoinen.

Herttinen, meillä ei toi ukko helpolla lähe mihinkää :D Muuta ku ostamaan autoprojektiinsa osia :D

Kaksi riittää. Mulle ja...mulle...:xmas: :D
Pitäs kyl ny mennä laittaa tiskit koneeseen. Sitten laittaa pitkäposket, siis hepat, lumileikkeihin ulos. Sitten voisi kyl roikkuu vähän koneella taas.

:D hepoista puheen ollen, vitsit ku olis kiva taas päästä tekemisiin niiden kanssa :) Ne jäi lasten tulemisen jälkeen enkä oo pääsy ratsaille moneen vuoteen!! :D

Se kenen kanssa teen tätä hommaa on sen verran idässä, että heidän kellonsa mukaan tehdään töitä.

Joten vähän erilainen "aamuvuoro."

Onneks päivä onkin sit pulkassa 2h päästä. JEEEEE. Tänään ei ilman päikkäreitä selviä iltaan asti.

Ei kyl ees väsyttänyt kun heräs. Se oli aika outoa.

Mä en hirveesti silleen oo ratsastellu. Vanhoja miehiä nuo. Oloherroja ovat. Shettis menee lapsella mut toi toinen vähän sellanen riemukas herra. Ex-ravuri.

Mulla oli vuokralla ex ravuri :D sen kanssa keventäminen oli, oli, nii no, semmosta :D Mä olin ainoo koko tallilta ku oikeesti sai sen kevennyksen näyttämään ees vähän järkevältä ja laukka oli ihan lapsen kengissä :D

Yhteistyössä