Ihana aamu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Ostettiin eilen anttilan alesta parvekkeelle ihana puinen pöytäsetti. Päätettiin sit syödä neidin kans aamupala parvekkeella kun uusi pöytä näytti niin houkuttelevalta ja aurinkokin taas paistaa. Katettiin oikeen herkkuaamupala parvekkeelle. Syötiin auringon paisteessa, kuunneltiin lintujen laulua ja nautiskeltiin =) Ihana "meidän hetki" tytön kanssa, hänkin oli yhtä hymyä. Pienestä sitä ihminen voi iloa löytää :heart:

Meillä on satanut aamusta asti ja poika päätti herätä 6.10 vaikka meni vasta ysiltä nukkumaan... Onneks ei itse tarvinnut nousta niin aikaiseen, osaa se yksinkin lastenohjelmia kattoa.

voi juku :) ihana! Kun poika joku aika sitten oli vajaa 1,5v ja luettiin lattialla kirjaa sylikkäinn niin poika ihan yhtäkkiä katso minuun ja hymyili ja sitten antoi pusun poskelle, oikein antaumuksella nuolaisi koko kielen mitalla. on toki pusuja antanut aiemminkin, mutta tämä tuli niin sydämestä ja pyytämättä, ah

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi juku :) ihana! Kun poika joku aika sitten oli vajaa 1,5v ja luettiin lattialla kirjaa sylikkäinn niin poika ihan yhtäkkiä katso minuun ja hymyili ja sitten antoi pusun poskelle, oikein antaumuksella nuolaisi koko kielen mitalla. on toki pusuja antanut aiemminkin, mutta tämä tuli niin sydämestä ja pyytämättä, ah

Oi että.. nää on kans niitä ihania hetkiä! Lapsi kattoo sua silleen et voi että äiti mä tykkään susta-ilmeellä ja muiskauttaa pusun tai takertuu kaulaan :heart:

Juu mä mietin kauhuissani et miten mun rinsessa suhtautuu tähän uuteen tulokkaaseen sit kun se oikeesti syntyy ja äitin pitää imettää ja äitin pitää nukuttaa ja äiti ei nyt kerkee jne.. :/ Mä yritän luoda pienistä asioista meille yhteisiä kivoja hetkiä nytten. Ja vauvan synnyttyä kyllä jatketaan niitä vaikka sitten lähtemällä kahdestaan kaupungille, mäkkäriin tms..

Yhteistyössä