Ihana, helppo ja nopea juustokakku :) kantsii kokeilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "simppeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"simppeli"

Vieras
kokeilin just ja ihan sikahyvää :) ei tosin jokapäiväiseen syöntiin, eioo meinaa kevyimmästä päästä... Ostin kaupasta sellasen valmiin kuivakakun joka oli sitruunanmakuinen sellanen pötkömallinen :) sit tein siihen kuorrutteen johon tuli 100g margariinia, 200g olympia sulatejuustoa ja 250g tomusokeria. Vatkasin vatkaimella eka juuston ja margariinin sekasin ja sit tomusokeri sekaan. Sit vaan siihen kakun päälle se seos levitellään. Siihen aurinko strösseliä vielä päälle ja valmista tuli. :) en olis uskonut kun kuulin et olympiaa tulee mut ottakoon kukin ite selville jos haluu :)

Ei tuo kyllä juustokakku ole...sulatejuustokuorrutteella päällystetty kaupan lisäainekakku pikemmin. :)

Porkkanakakkuuni käytän tuota kuorrutetta, joskus vielä paistan kuorrutteenkin, joten se imeytyy suurimmaksi osaksi kakun sisään, tai sitten ilman paistamista.

siis on han toi nopea tehdä vierasvaraksi siis. Mulla kans porkkanakakun ohje jossa toi kuorrute mutta oon siihen jo niin kyllästyny et kokeilin tällästä pikaversiota. Ja maistu hyvälle näinkin :)

huomenna jännä päivä, ostetaan omakotitalo. Siis ihan oma talo! :)Mä en oo ikänä asunu moisessa, haaveillu kyllä olen vuosien saatossa :) Nyt kun vielä kaksoset on tulollaan ni mulla onki ollu ihan hirveä pesäntekovietti niin eiköhän hommia riitä ennen heidän syntymää :) ja varmaan syntymän jälkeenkin ;) Mä olen niin onnellinen, vihdoinkin :D

hups, tuli hiukan väärään osioon, sorry...

huomenna jännä päivä, ostetaan omakotitalo. Siis ihan oma talo! :)Mä en oo ikänä asunu moisessa, haaveillu kyllä olen vuosien saatossa :) Nyt kun vielä kaksoset on tulollaan ni mulla onki ollu ihan hirveä pesäntekovietti niin eiköhän hommia riitä ennen heidän syntymää :) ja varmaan syntymän jälkeenkin ;) Mä olen niin onnellinen, vihdoinkin :D

Juu ei oo juustokakku tuo. Vaan ihan kaupan valmis sitruuna-kuivakakku johon tekasit kuorrutteen. Mä oon tehnyt tuota kuorrutetta muffinssien päälle, on kyllä tosi hyvää.

Yhteistyössä