Ihana, lämmin ja aurinkoinen päivä tänään !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Kyllä mie oon iloisella tuulella tänään, vaikka en kovin hyvin nukkunutkaan viime yönä. :)

Oli ihana herätä aamulla auringonpaisteeseen mieheni vierellä. :)
On ollut aamusta asti kaunis ja lämmin päivä ja labrakäynnin jälkeen kävin siskoni luona.
Kyllä nuo siskonlapset on ihania kullanmuruja. :) :heart:

Ja kun kotiin pääsin, oli mies tehnyt jo ruuan valmiiksi.
Mie oon vaan hymyillyt tänä päivänä. :D

Ihanaa ja kaunista päivää jokaiselle !

Viikonloppuna odotettavista sateista minä olen enemmän innoissani. Vähenee tuo pirun siitepöly ilmasta edes väliaikaisesti.

Täällä Pohjois- savossa on jo satanut monena päivänä, joten nautin kyllä tänään ihanasta ja lämpimästä päivästä täysin. :)

Hyvä tietysti että välillä sataakin, just siitepölyn takia.

On ihana ilma, tuli käytyä aamupäivällä keskustassa..käveltiin jokirantaa pitkin, oli ihanaa ja lämmintä :D

Kivalta kuulostaa teilläkin. :)
Kyllä on mahtava päivä tänään. =)

Tuli hyviä uutisia viellä isästäkin vaihteeksi. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No en kyllä nauti sitten tippakaan, olen talvi ihmisiä ja talvi sais jo tulla. Olen hyperallerginen hyönteisille OIKEASTI. En voi olla pihalla tähän vuoden aikaan ilman saatananmoisia kutinoita oikeastaan yhtään, vituttaa kökkiä sisällä. Onneks muori kuskasi lapsia lomarientoihin.

Onhan aurinkoinen ilma kiva mutta turhan voimakkaasti tuo paiste taas nappasi ihoon. Pieni hetki oltiin pihalla ja heti käsivarret ja kaula punasina.

Auts, toivottavasti ei pahasti. :|
Miulla alkoi nuorempana iho punoittamaan ja kutisemaan herkästi, se kutina oli inhottavaa ja iho saattoi hilseilläkin. Onneksi ei enää, jostain syystä.

[QUOTE="äiti";26461641]No en kyllä nauti sitten tippakaan, olen talvi ihmisiä ja talvi sais jo tulla. Olen hyperallerginen hyönteisille OIKEASTI. En voi olla pihalla tähän vuoden aikaan ilman saatananmoisia kutinoita oikeastaan yhtään, vituttaa kökkiä sisällä. Onneks muori kuskasi lapsia lomarientoihin.[/QUOTE]

No ei kai kaikki voi tykätä kesästä ja lämpimästä. :)
Mie oon kevät ja kesäihmisiä.
Tuo allergisuus on kyllä inhottavaa.

Mahtava ilta. :) Pitää vähän väliä käännähtää pihalla katselemassa/ nyppäämässä joku rikkaruoho. x) Ja kasvihuoneella tietty kanssa imemässä happea ja vihreää.

[QUOTE="vieras";26462818]Miks ihmeessä joka helvetin viikonloppu pitää sataa? Viikot on niin lämpimiä ja aurinkoisia ja heti kun ois vapaata ja kaupungillakin tapahtuis jotain ni sataa. En ala.[/QUOTE]

Huonoa tuuria, viikonloppuna ja alkuviikosta oli huono keli, viileää ja sateista aina
kun lähdin kaupungille. Siksi oonkin nauttinut niin paljon tämän päivän lämmöstä
ja auringonpaisteesta, toivottavasti saat siekin nauttia hyvistä ilmoista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26462825:
Mahtava ilta. :) Pitää vähän väliä käännähtää pihalla katselemassa/ nyppäämässä joku rikkaruoho. x) Ja kasvihuoneella tietty kanssa imemässä happea ja vihreää.

=) Mukavaa, että siullakin on ollu mahtava ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26462891:
Tyttökin alkoi viihtyä leirillään, ei tarvitse sitäkään enää murehtia.
Mahtavaa iltaa sinnekin! :)

No sehän kiva kuulla, että tyttösi viihtyy siellä leirillä. :)
Eikä siun tarvia murehtia tai tressata sitä.
Siulle myös oikein ihanaa ja mahtavaa iltaa. :)

On ihana ilma, tuli käytyä aamupäivällä keskustassa..käveltiin jokirantaa pitkin, oli ihanaa ja lämmintä :D
Siellä mekin oltiin :) mutta iltapäivällä.

Förillä yli ja teatterisiltaa pitkin takaisin täl pual tai tois pual jokke. Ihanan lämmintä oli :heart:

(siis oltiin ekana jokirannassa kävelyllä & sitten mentiin vielä keskustaan)

Kyllä se lämmin ja aurinkoinen sää vaan laittaa mielenkin paremmaksi ei siitä mihinkään pääse :) Kamala 30 asteen helle ei ole mun juttu, mutta alle 25 asteen on yhtä nautintoa :)

Siellä mekin oltiin :) mutta iltapäivällä.

Förillä yli ja teatterisiltaa pitkin takaisin täl pual tai tois pual jokke. Ihanan lämmintä oli :heart:

(siis oltiin ekana jokirannassa kävelyllä & sitten mentiin vielä keskustaan)

=) Ihana päivä siis ollu teilläkin.

Kyllä se lämmin ja aurinkoinen sää vaan laittaa mielenkin paremmaksi ei siitä mihinkään pääse :) Kamala 30 asteen helle ei ole mun juttu, mutta alle 25 asteen on yhtä nautintoa :)

Juup, kyllä sitä näin ihanalla ilmalla onkin paremmalla tuulella kuin huonolla. =)
Ei minnuu tosin aina vesisade harmita, mutta joskus ärsyttää jos päiväkausia sataa vettä.

En miekään kyllä enää nautia, jos kuumuutta on liikaa ja jatkuu pitkään, silloin alkaa astma vaivaamaan.

Yhteistyössä