Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi että, onpa siulla ollut töissä huono päivä. :hug:
Kiva että muuten on kiva päivä, ihanat työtoverit on kyllä hyvä asia, ei muuten jaksa, perhe varmasti tuo hymyn huulille ja paremman olon. :)

Kiitokset, ihanaa että sain sinulta halin - jaksaa kummasti paremmin kun saa spontaanisti tukeakin (ja ilman mitään velvoitteita sinullekaan mihinkään suuntaan) :)

Kiireinen, mutta ihan hyvä päivä.

Tein aamulla puolet omasta tallista ja sitten lähdin naapurin talliin töihin pariksi tunniksi.
Tulin kotiin hakemaan kauppalistan ja yhden lapsista mukaan. Käytiin kahdessa ruokakaupassa ja sahalla.
Siivosin toisen puolen omasta tallista kimpassa mun tallitytön kanssa.

Sitten kokkasin kanasalaattia, mies heitti esikoisen kaverilleen ja ruuan jälkeen kävin ratsastamassa.

Sen jälkeen hain esikoisen kotiin, ruokin lapset ja koirat ja kissat ja leivoin pari kakkupohjaa. Vasta äsken kävin hakemassa hevoset sisään ja ruokkimassa ne.
Nyt mietin, menisinkö nukkumaan vai tuijottaisinko vielä digiboxilta jonkun taskulamppusarjan...

[QUOTE="jojo";26015822]Eilinen oli niin totaalihirveä päivä, että tämä päivä tuntui ihan leikinteolta, vaikka meitä on kolme neljästä kipeänäkin. Pienin on reippaanlaisessa kuumeessa, mulla ja miehellä menee paremmin, esikoinen on terve ja mummolassa, suurkiitos mummo!

Olisi ollut kiva ulkoilupäiväkin, mutta toisen kerran sitten, olen tehnyt vain pakolliset työt ja muuten on otettu lunkisti. Panadolia vaan kaikille tasapuolisesti, niin kyllä tästä noustaan. :)[/QUOTE]

:hug: Eilisestä hirveästä päivästä, onneksi tänään oli iisimpi päivä teillä, sairauksista huolimatta. :)
Toivottavasti voitte sitten huomenna jo paremmin, tsemppiä teille. :)

siivosin pitkästä aikaa paremmin, siihen meniki koko päivä. sit kävin kaupassa ostamas syömistä naisten iltaan. Ku vieraat lähti ja vauva nukahti, nautin hiljaisuudesta. kohta nukkumaan. kiva päivä oli :-)

[QUOTE="Neo";26015856]Kiitokset, ihanaa että sain sinulta halin - jaksaa kummasti paremmin kun saa spontaanisti tukeakin (ja ilman mitään velvoitteita sinullekaan mihinkään suuntaan) :)[/QUOTE]

Ole hyvä vaan. :)
Kiva tehdä jotain positiivista.

Kiireinen, mutta ihan hyvä päivä.

Tein aamulla puolet omasta tallista ja sitten lähdin naapurin talliin töihin pariksi tunniksi.
Tulin kotiin hakemaan kauppalistan ja yhden lapsista mukaan. Käytiin kahdessa ruokakaupassa ja sahalla.
Siivosin toisen puolen omasta tallista kimpassa mun tallitytön kanssa.

Sitten kokkasin kanasalaattia, mies heitti esikoisen kaverilleen ja ruuan jälkeen kävin ratsastamassa.

Sen jälkeen hain esikoisen kotiin, ruokin lapset ja koirat ja kissat ja leivoin pari kakkupohjaa. Vasta äsken kävin hakemassa hevoset sisään ja ruokkimassa ne.
Nyt mietin, menisinkö nukkumaan vai tuijottaisinko vielä digiboxilta jonkun taskulamppusarjan...

Voi että, kuulostaakin todella mukavalta päivältä. :)
Oot ehtiny tekemään paljon. :)

ihana päivä. eilen illalla "riideltiin" miehen kanssa, siis keskusteltiin asia, joka oli niin iso että itkin pitkästä aikaa sitä oikeen kunnolla. nukuin puoli kolmeen univelkoja pois ja näin miellyttäviä unia, äijät retkeilivät sillä aikaa omilla teillään, näkivät kauriin ja laskivat sammalissa pyllymäkeä. Minä kiskoin myöhäistä aamukahvia napaan pihakeinussa.

tyhjensin lantalaa, kaivoin ojia, siivosin tallin, laittelin pyykkejä, juoksentelin tauotta hommasta toiseen eikä mihinkään edes sattunut. Kaivettiin kaikki karanneet kirjastonkirjat sohvan alta, käytiin palauttamassa ne, mentiin pitsalle ja poika söi raakaa sipulia eikä edes sylkenyt sitä suustaan vaikka vaikeaa oli. onkin nyt niin isoa miestä, että elvistelee sillä mitä kaikkea kykenee syömään. huumorintajukin senkuin laajenee, ensimmäistä kertaa oli syöttävinään suolakurkkua isälle ja sitten antoikin sen minulle, äsken täytti kaksi.

Tuli niin semmoinen olo, että poika on jo niiiiiin iso. Puhekin oli kehittynyt taas entisestään. Aurinko paistoi, kaikki oli kohdallaan, elämä ookoo ja tulevaisuus ei ahdista. Eilen oli ihan toista...

[QUOTE="maama";26015945]siivosin pitkästä aikaa paremmin, siihen meniki koko päivä. sit kävin kaupassa ostamas syömistä naisten iltaan. Ku vieraat lähti ja vauva nukahti, nautin hiljaisuudesta. kohta nukkumaan. kiva päivä oli :-)[/QUOTE]

Hienoa että ollut kiva päivä. :)

[QUOTE="mmmh";26015978]ihana päivä. eilen illalla "riideltiin" miehen kanssa, siis keskusteltiin asia, joka oli niin iso että itkin pitkästä aikaa sitä oikeen kunnolla. nukuin puoli kolmeen univelkoja pois ja näin miellyttäviä unia, äijät retkeilivät sillä aikaa omilla teillään, näkivät kauriin ja laskivat sammalissa pyllymäkeä. Minä kiskoin myöhäistä aamukahvia napaan pihakeinussa.

tyhjensin lantalaa, kaivoin ojia, siivosin tallin, laittelin pyykkejä, juoksentelin tauotta hommasta toiseen eikä mihinkään edes sattunut. Kaivettiin kaikki karanneet kirjastonkirjat sohvan alta, käytiin palauttamassa ne, mentiin pitsalle ja poika söi raakaa sipulia eikä edes sylkenyt sitä suustaan vaikka vaikeaa oli. onkin nyt niin isoa miestä, että elvistelee sillä mitä kaikkea kykenee syömään. huumorintajukin senkuin laajenee, ensimmäistä kertaa oli syöttävinään suolakurkkua isälle ja sitten antoikin sen minulle, äsken täytti kaksi.

Tuli niin semmoinen olo, että poika on jo niiiiiin iso. Puhekin oli kehittynyt taas entisestään. Aurinko paistoi, kaikki oli kohdallaan, elämä ookoo ja tulevaisuus ei ahdista. Eilen oli ihan toista...[/QUOTE]

Eilisestä huonosta päivästä :hug:
Ihanaa että tänään on elämä paremmin, tsemppiä teille. :)
Hienoa että poikasi puhe on kehittynyt, hyvä juttu, lapset kasvaa äkkiä. :)

Ihanaa, että joku jaksaa ajatella hiukkasen muitakin, eikä ole edes yksi ja ainoa kerta. Muistan, että Kais on tehnyt vastaavansorttisia aloituksia ennenkin. :)

Nyt hyvillä mielin nukkumaan, hyvää yötä kaikille!

[QUOTE="jojo";26016038]Ihanaa, että joku jaksaa ajatella hiukkasen muitakin, eikä ole edes yksi ja ainoa kerta. Muistan, että Kais on tehnyt vastaavansorttisia aloituksia ennenkin. :)

Nyt hyvillä mielin nukkumaan, hyvää yötä kaikille![/QUOTE]

Kiitos, itsellekin tulee tässä hyvä mieli ja oonpa saanu kertoo omastakin päivästä. :)
Juu, mie oon muutaman kerran ennenkin tehny tälläsen aloituksen.
Hyvää yötä siulle. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä