Ihana living verkkokauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Moi,

Tiedättekö onko vielä pystyssä? Yritin tilata, mutta ei sieltä pääse maksamaan. Johannan numerossa tiedote että "valitsemanne numero ei ole käytössä"

Webbisivuista en osaa katsoa milloin on viimeksi päivitetty. Mutta tahtoisin niin kovasti tuolta muutaman jutun, onko kukaan tilannut lähiaikoina?

Löytyisiköhän ihan firman nimellä puhelinnumeroa ? Kaupparekisteristähän voisi tarkistaa tuolla Y-tunnuksella onko firma enää pystyssä.
Tunnustan että yritin tehdä tilausta minäkin äsken, en saanut edes ostoskoriin mitään vaikka kirjauduin ja silleesti.

Vauva lehden nettisivut ja aihe vapaa keskustelupalsta löytyy pitkä ketju ihanalivingistä. Löytyu googlesta ihana living verkkokauppa - haulla. KANNATTAA Käydä lukemassa!

Itse tein tilauksen helmikuun alussa. Kun mitään ei kuulunut otin yhteyttä heidän sähköpostiosoitteeseensa (muistaakseni toukokuun alussa), en saanut vastausta. Muistaakseni toukokuun puolessa välissä sain sitten tuon helmikuussa tilaamani tuotteen, ilman pahoitteluita tms.

Älkää menkö tilaamaan Ihana Livingistä yhtään mitään! Tavarat tulivat lopulta, myöhässä. No eivät kaikki, mutta suurin osa. Rahat luvattiin takaisin toimittamattomista, mutta eipä ole näkynyt.
Myöskin halusin palauttaa yhden tavaran, mutta sepä ei onnistunutkaan, ei ole palautussopimusta postin kanssa. Omilla rahoilla sen lähetin takaisin, mutta pakettipa palautettiin minulle, ei hakenut sitä postista!
Yhteydenottoihin ei vastaa, ei minun eikä kuluttajaviraston.
Nyt kuluttajariitalautakunnan kautta asiaa hoidetaan. Rikosilmoituksen voi tehdä jatkossa. Ihme touhua!

Yhteistyössä