Ihana mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva Ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rouva Ööö

Jäsen
10.05.2009
35
0
6
Pistää silmään, että tämä palsta on pullollaan kurjia miehiä.
Ajattelin vastapallona heittää topicin, jossa voi kehua ukkojaan. Hyviäkin miehiä löytyy!

On vaikea luetella kaikki hyviä ominaisuuksia, joita miehestäni löytyy. Ja löytyy kyllä miinuksiakin, mutta kaikenkaikkiaan hän on erittäin hyvä mies; loistava isä ja mahtava kumppani. Välillä tunnen huonoa omaatuntoa motkotuksesta, joka purkautuu suustani ulos jonkun pikkuasian takia, mieheni kun ei vastaavaa harrasta. Hän välttelee riitoja, mutta kiltisti kyllä kuuntelee natkutusta. Välillä pitää oikein muistuttaa itseään, ettei ala turhan pikkumaiseksi. Mitä joku paskainen sukka lattialla tai ympärillä lojuvat tavarat tekevät verrattuna siihen, että mies on luotettava, kohtelias, huomioiva, hauska jne jne.?

Halaus siis ihanalle miehelleni, rakastan sinua ja toivottavasti liittomme jatkuu yhtä onnellisena, kuin se on ollut tähänkin asti! :heart:

Mulla on myös aivan ihana mies. :heart: Aamulla pääsin valmiiksi katettuu pöytään ja herkkujakin oli tarjolla. Tyttö 1v 4kk oli askarrelut iskän avustuksella hienon kortin! :)

Mun tulee myös valitettua välillä turhasta, mutta silti mies jaksaa kuunnella, eikä lähde riitaan heti mukaan. Ottaa mut huomioon arjessa ja osoittaa joka päivä rakastavansa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:
Pistää silmään, että tämä palsta on pullollaan kurjia miehiä.
Ajattelin vastapallona heittää topicin, jossa voi kehua ukkojaan. Hyviäkin miehiä löytyy!

On vaikea luetella kaikki hyviä ominaisuuksia, joita miehestäni löytyy. Ja löytyy kyllä miinuksiakin, mutta kaikenkaikkiaan hän on erittäin hyvä mies; loistava isä ja mahtava kumppani. Välillä tunnen huonoa omaatuntoa motkotuksesta, joka purkautuu suustani ulos jonkun pikkuasian takia, mieheni kun ei vastaavaa harrasta. Hän välttelee riitoja, mutta kiltisti kyllä kuuntelee natkutusta. Välillä pitää oikein muistuttaa itseään, ettei ala turhan pikkumaiseksi. Mitä joku paskainen sukka lattialla tai ympärillä lojuvat tavarat tekevät verrattuna siihen, että mies on luotettava, kohtelias, huomioiva, hauska jne jne.?

Halaus siis ihanalle miehelleni, rakastan sinua ja toivottavasti liittomme jatkuu yhtä onnellisena, kuin se on ollut tähänkin asti! :heart:

Lainaan sinun kirjoitustasi! meilläkin just noin....

Rakastan miestäni valtavasti vaikka unohdan sen sanoakin liian usein:(

Mulla myös maailman paras mies minulle itselleni! :heart: Hän on minulle arjen tuki ja turva, rakastava hellä kumppani joka rakastaa minua tälläisenä kun olen. Hän puhuu ja pussaa. Tekee kovasti töitä turvatakseen perheemme toimeentulon. Antaa minulle omaa tilaa, ottaa lähelle. Kertoo tunteensa ja myös näyttää ne. :heart: Hän on hyvä miehenmalli pojilleni kun heidän isänsä ei arjessa siihen pysty. Tekee kotitöitä, hoitaa ja huolehtii lapsista, hoitaa sairaita. Aivan täydellinen mies siis! ja on vieläpä komeakin, eli silmänruokaa.. ;)

Yhteistyössä