Hyvä on lähtökohta parisuhteelle, pakko muuttaa mies toiseksi mitähän on. Kiva juttu.
Ps. Narsistit on muuten just tollasii et palvoo ja kaikkee, kunnes saa nalkkiin akan. Johan muuttuu.
Mistä tiedät että on sinkku? Mun mies on n.30v tasan naimisissa ja lapsikin on, mutta tällä hetkellä varmaan väittäis akalle olevansa sinkku.
Kannattaa kysellä mihin ja milloin edellinen suhde kaatui, ja jos ukko solvaa exäänsä, niin kannattaa miettiä haluaako olla seuraava kenestä puhutaan samanlailla seuraavalle.
Ja jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se harvoin on totta.
Meilläkin mies oli alkuun niin ihana, sitte siitä kuoriutu itsekäs ja vitun laiska ukko, joka parisuhteen eteen teki 0 ja kotitöitä teki 0.
Alkuun halus seksii ja helli ja sano että rakastaa ja oli niin ihana. Sit paljastuikin lääkkeiden väärinkäyttöö, kannabiksen käyttöö, valheita valheiden päälle, skitsofrenia, kyvyttömyys puhua tunteista, ongelmista, seksistä. Alkoholi ongelmankin peitti pitkään. Hyvä kun nää paljastui ku lapsi oli jo maailmassa, naimisiin menty ja yhteen muutettu.
Mutta kyllähän alkuun oli ihana!
Sittemmin kyllä jäi alkoholi, kannabis ja jopa tupakka pois. Oli täysin päihteetön niinkuin minäkin. Mutta seksuaalisesti haluton josta ei tietenkään voinut puhua, ei selittää asiaa, ei hakea apua. Parisuhde oli yhdessä leffan katsomista ja herkkujen syömistä!! Vittu kyllä! Eipä riitä mulle parisuhteen sisällöksi.
Mies vissiin kyllästyi tilannetta seuranneisiin riitoihin ja lähti mitään sanomatta, sillä välin kun olin käymässä asioilla.
Kyllä niin vitun ihana mies.
Valitettavasti näiden vuosien aikana kiintymys ja rakkaus on kuitenkin olemassa, joten ei auta kuin saada mies parisuhdeterapiaan, jos avautuis silmät että parisuhteessa ei voi olla aina itsekäs