minä en ainakaan saanut helpotettua millään muulla kun sairaalassa tipassa olemisella mutta ehkäpä jos pillimehuja tai mehujäitä ois kaapissa ja ekana aamulla suuhun..?
voimia,kyllä se siitä iloksi kääntyy kun pahoinvointi hellittää ja pääset nauttimaan kunnolla vauvan odotuksesta :hug:
siis tämä ei ole kamalan pahaa oloa vaan pahaa oloa. en osaa selitää..en siis oksentele tms mutta voin pahoin..mikään ei maistu ja mitään ei voi oikein syödä.
Mulla alkoi huono olo n. rv 8 ja paheni viikossa joka aamuiseen oksenteluun. Tippa tasapainotti sen verran, että sain alettua syömään muutakin kuin muutaman hedelmän päivän aikana. Itsellä ei auttanut mikään, mitä söi ennen sängystä nousemista, jäi vain monesta ruoasta kammo kun sen oksensi heti.
Mehujää. Aamulla jotain makeeta miehesi tuo sulle sänkyyn, jos miehesi töissä niin otat siihen yöpöydälle illalla valmiiksi. Lepo myös auttaa sekä raikas ulkoilma.
mulla ei auttanut tuplia ootellessa mikään.eka puol vuotta oksensin aamuin illoin.kaikki konstit tuli kokeiltua...toivottavasti sullakin helppaa eka kuukauisen jälkeen
Mulla auttoi rasvaisen syöminen, tosin usein tuli pizzatkin ylös. Mutta kaikki suolainen ja rasvainen auttoi ainakin esikoisen aikana. Tosin kertyikin 20kg sen raskauden myötä.