Ihana tää kevät (not)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Mä oon ollut koko viikon aivan tukossa noista siite- ja/tai katupölyistä. Kaksi edellistä yötä oon heräillyt puolen tunnin välein kun henki ei kulje ja kurkku tuntuu välillä turpoovan umpeen.
Meidän talon vieressä on ihan saakelisti leppiä ja ne kai nyt tätä tekee, huoh.
Mulla on käytössä Histecciä, mut tuntuu ettei sekään auta tänä vuonna lainkaan. Sit oon pupeltanut Buranaa kun kurkku, nenä( ja korvat) sattuu niin ettei voi olla.
Pakko varmaan lähtee pian päivystykseen hakeen jotain jonka avulla vois hengittää.

(Suihkussa ois hyvä olla naamavärkki valuvan veden alla mutta mun tuurilla meillä ei oo jostain syystä tänään tullut hanasta kun jääkylmää vettä, arvatkaa tuliko itku kun huomasin?)

ostappa allergianenäsuihketta niin saat sen nenun auki.. aika moni noista on ilman reseptiä, mutta pitempivaikutteisia on reseptillä. mut jos henki ei kulje niin sitten on ehkä kyse allergisesta astmasta, jolloin todellakin on syytä mennä päivystykseen..

[QUOTE="vieras";25987926]ostappa allergianenäsuihketta niin saat sen nenun auki.. aika moni noista on ilman reseptiä, mutta pitempivaikutteisia on reseptillä. mut jos henki ei kulje niin sitten on ehkä kyse allergisesta astmasta, jolloin todellakin on syytä mennä päivystykseen..[/QUOTE]

Oon raskaana (rv 26) eikä kai noita suihkeita sais oikein ainakaan ominpäin käytellä?
En tiä, pakko pian lähtee varmaan hakeen jotain helpotusta...