Seksuaalinen ahdistelu- missä ja ketä ahdistellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo juttu

Vieras
Ihmetyttänyt vaan välillä, että mikä oikein houkuttaa ahdistelijoita tiettyjen naisten perään. Meinaan kun juttujen mukaan vaikuttaa siltä, että joitain naisia lähennellään lähestulkoon jatkuvasti, ja sitten on taas olemassa naisia, jotka eivät ilmeisesti koe minkäänlaista ahdistelua miesten taholta käytännössä lainkaan.

Olen itse yhden ainoan kerran nähnyt, kun juoppo on huudellut törkeyksiä ja tarttui kiinni tyttöön. Itse olin valmiina liipasemaan äijän nenän poskelle, mutta päästi itse irti. Riippuu myös varmaan aika paljon missä/milloin kulkee, mitä vaatteita pitää päällään ja miten käyttäytyy tietyissä tilanteissa.

Jostakin luin tällaisen jutun, että raiskaaja valitsee vain tietynlaisen kohteen. Joku olemuksessa houkuttelee.

Ihmetyttänyt vaan välillä, että mikä oikein houkuttaa ahdistelijoita tiettyjen naisten perään. Meinaan kun juttujen mukaan vaikuttaa siltä, että joitain naisia lähennellään lähestulkoon jatkuvasti, ja sitten on taas olemassa naisia, jotka eivät ilmeisesti koe minkäänlaista ahdistelua miesten taholta käytännössä lainkaan.

Riippuu ainakin tosi paljon siitä, missä liikkuu ja kenen kanssa. Usein omalla, taksilla tai virka-autolla liikkuva, usein puolison kanssa liikkuva, hyvillä alueilla asuva, konservatiivisesti pukeutuva jne. ei välttämättä kohtaa ahdistelua niin usein, kuin paljon julkisilla liikkuva jne.

• Tykkää
Reactions: .....
Eiköhän siinä ole sama kuin ihmisten lähestymisessä yleensäkin. Hyvännäköisiä, iloisen ja ystävällisen näköisiä, seksikkään näköisiä tai jostain muusta syystä kiinnostavan näköistä lähestytään.

Ahdistelijassa on se ongelma se haluaa alistaa ei kohde ongelmainen jota ahdistelemassa. Teininä ahdistelija joka ei edes kysynyt numeroa aloitti ahdistavat tekstiviestit illalla ja olisi pitänyt nukkua myös haukkunut ja sitä olisi vielä pitänyt kehua. Outo narsku. Sitten teki valeprofiilin alaikäisen kuvamuunnellulla kuvalla ja nimivalehtelee. Jotain myös kostaa ja uhkailee ja kaikki menevät sellaiseen juttuihin mukaan ja siksi varmasti myös ahdistelevat haluavat kaikki alistaa. Ahdistelu on alistamista. Oli taas myös häiritsemässä ja ahdistelemassa ja valehteli sille muka sanottu mene pois ja oikeasti sanottu voitko mennä ja se ei kerro millainen on henkilön luonne tai persoonatyyppi tai mitään millainen on se kertoo miten puhuu ja mitä sanoja käyttää.