V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kosti on muuten irl ihan kusipää. Meidän ala-asteen kuorolla oli joku proggis, jossa se oli mukana. Ukko kiroilee ja haukkuu pieniä alakoululaisia. Meni maku.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:mun mielestä jotenkin töykee toi pukki, olisivat jonkun muun valinneet. mutta toi sama köriläs aina..
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kosti on muuten irl ihan kusipää. Meidän ala-asteen kuorolla oli joku proggis, jossa se oli mukana. Ukko kiroilee ja haukkuu pieniä alakoululaisia. Meni maku.
nyt meni usko kaikkeen hyvään :snotty:
joulupukin kuumalinja on jokavuotinen perinne!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja niina:mun mielestä jotenkin töykee toi pukki, olisivat jonkun muun valinneet. mutta toi sama köriläs aina..
yhtenä vuonna oli eri pukki kun tämä nykyinen oli sairas... ja tuli niiiin paljon palautetta ja valituksia ettei ikinä
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja niina:mun mielestä jotenkin töykee toi pukki, olisivat jonkun muun valinneet. mutta toi sama köriläs aina..
yhtenä vuonna oli eri pukki kun tämä nykyinen oli sairas... ja tuli niiiin paljon palautetta ja valituksia ettei ikinä
millon??
Alkuperäinen kirjoittaja niina:itseasiassa toi "nettitonttu"-mies vaikuttaa paljon kivemmalta tyypiltä
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja niina:mun mielestä jotenkin töykee toi pukki, olisivat jonkun muun valinneet. mutta toi sama köriläs aina..
millon??
Muutama vuosi sitten. Minäkin muistan, vaikka en tuota sen enempää itse ole katsellut eikä meidän lapsetkaan välitä.
Alkuperäinen kirjoittaja nam:Alkuperäinen kirjoittaja niina:itseasiassa toi "nettitonttu"-mies vaikuttaa paljon kivemmalta tyypiltä
ihan ku bratt pitti nuorempana!
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja niina:mun mielestä jotenkin töykee toi pukki, olisivat jonkun muun valinneet. mutta toi sama köriläs aina..
millon??
Muutama vuosi sitten. Minäkin muistan, vaikka en tuota sen enempää itse ole katsellut eikä meidän lapsetkaan välitä.
vuonna 2006. Kostilla oli aivoinfarkti sinä vuonna niin ei kyennyt olla pukkina.