Ihana uni!! (G:Mitäs tein öihin kuului?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Näin unta, että minulla oli kolme lasta. Kaksi pientä tyttöä ja vastasyntynyt poikavauva. Se oli kerrassaan mainio uni. Unessa tosin vauvalta murtui käsi, mutta koska tiesin sen olevan unta, pystyin vaihtamaan kanavaa ja niin oli murtunut käsikin historiaa ja kaikki taas vaaleanpunaista ja vaaleansinistä suloista tepsutusta ja tuhinaa. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en tosiaankaan tarvii lääkkeitä siihen että uni tulis ja rentoutuis, onnistuu ilmanki :laugh:

No niin mut niitä unia! Eiks olis muka hienoo ees unissaan olla parhain, kaunein ja mahtavin. Ja lottovoittaja. :D

kiitti vaan mut mä olen ihan tyytyväinen itteni hereillä ollessakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
en tosiaankaan tarvii lääkkeitä siihen että uni tulis ja rentoutuis, onnistuu ilmanki :laugh:

No niin mut niitä unia! Eiks olis muka hienoo ees unissaan olla parhain, kaunein ja mahtavin. Ja lottovoittaja. :D

kiitti vaan mut mä olen ihan tyytyväinen itteni hereillä ollessakin =)

Mut emmä ainakaan viittis mennä nukkumaan vaan makaamaan mustat lasit silmillä. Tai siis, että kun nukun muutenkin ihan minimin, niin jos en näkis unia niin en varmaan nukkus lainkaan. Että ehkä siksi et oo vielä nukkunut. :saint:

(ja mitä diapamiin tulee, niin sain sitä kerran sairaalassa kun käsi oli tuhannen pillun päreinä ja näin elämäni parhaat unet. :D En siis ole ongelmakäyttäjä)

Näin unta, että olin isompien lasteni kanssa kävelemässä yöllä metsän keskellä kulkevalla tiellä. Oli todella pimeää ja pelottavaa. Haluttiin vain äkkiä päästä pois sieltä tieltä. Sitten näin kauempana tiellä naisen, joka käveli meitä kohti jotenkin karmivalla tavalla, vähän kuin zombie. Hyi hitto, se oli jotenkin kauhistuttava näky. Heräsin ennen kuin pääsi liian lähelle.

Yhteistyössä