Ihana yllätys aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marhe

Aktiivinen jäsen
03.03.2008
2 624
0
36
Meidän 8-vuotias tyttö tykkää kovasti piirrellä kaikkea ja kirjoittelee pieniä satujakin kuvien kera joita lähettelee postissa mummille :D
Meillä siis näitä lippusia ja lappusia piisaa joka nurkassa mutta tänä aamuna oli aivan ihana yllätys keittiön pöydällä.
Lapussa luki näin:

Isoveli on kiva veli, pikkusisko on kiva sisko, äiti on kiva äiti.

Mun oli ihan pakko kirjottaa sinne perään: Ja Jenna on rakas :heart:

*elämän kohokohtia*

Meilä 5-vuotias tyttönen oli ulkona kun käväsin sisältä hakemassa välipalaa. Oli tuona aikana terassin kaiteelle laittanuy kasan hiekkaa ja levittänyt sen siihen ja kirjoittanu hiekkaan äiti ja vieressä kimppu luonnon kukkia =) Täytyi ihan kuva ottaa kun oli niin hieno =D
Ja äidin sydäntä lämmitti =)

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen myös:
Meilä 5-vuotias tyttönen oli ulkona kun käväsin sisältä hakemassa välipalaa. Oli tuona aikana terassin kaiteelle laittanuy kasan hiekkaa ja levittänyt sen siihen ja kirjoittanu hiekkaan äiti ja vieressä kimppu luonnon kukkia =) Täytyi ihan kuva ottaa kun oli niin hieno =D

Mä olisin saanu tukkapöllyn, jos noin olisin menny pienenä tekemään! :o

Mut sulostahan se on. :heart:

Miks tukkapöllyä? Kai ny hiekkaa kulkeutuu muutenki pihalla joka paikkaan...

niin ja se kasa oli n.2dl hiekkaa ei saavillista. Vaikka eipä tuo saavillinenkaan kyllä hidasta, harjaamallahan ne pois saa.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:

Mä olisin saanu tukkapöllyn, jos noin olisin menny pienenä tekemään! :o

Mut sulostahan se on. :heart:

Ikävä tollanen, kaikki ei sitte osaa arvostaa pienen lapsen huomionosoituksia. Ei varmasti tuollaista piruuttaan tee vaan on ajatellut tekevänsä äidin iloiseksi. Ei varmasti yritä toiste jos saa tuollaista palautetta. Surullista. :(

Miks tukkapöllyä? Kai ny hiekkaa kulkeutuu muutenki pihalla joka paikkaan...

niin ja se kasa oli n.2dl hiekkaa ei saavillista. Vaikka eipä tuo saavillinenkaan kyllä hidasta, harjaamallahan ne pois saa.

Meillä oli siis lapsuudenkodissa sääntö, et jos on ruokalusikallinenki hiekkaa jossain muualla ku hiekkalaatikon sisällä, lähtee koko laatikko. On sitä muutamaan otteeseen niskavilloista menty, ku lapio putos hiekkoineen laatikon viereen.

Mut joo, ite en siis oo samaa mieltä, meillä on nytki multaa siellä sun täällä, ku mä oon sillä "leikkiny" (ruusuja parvekkeelle istutin). ;) :whistle:

Yhteistyössä