IHANA YLLÄTYS..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Äitini soitti aamulla ja kysyi että mitäs tykkäisin jos se tulis auttaa mua siivouksessa tänään? ( tiesi siis että mulla oli tänään iso siivousurakka edessä )

en tietenkään pistäny pahaks jos toinen tosiaan oikeesti haluaa tulla.
otti vielä noi mun siskot mukaan ni ne leikki sen aikaa lasten kanssa. 4 ja puol tuntii täällä aherrettiin ja saatiin oikein perusteellinen siivous tehtyä.

mulle jäi vielä pyykki hommia mutta se on pientä verrattuna siihen mikä homma mulla ois ollu yksin.

Tehtiin sitten vielä vadelma-mustikka piirakka jotta sai lapsetkin suun makeaksi.

Äiti sanoi että nyt on sitten kuulemma mun tehtävänä lähteä synnyttämään ni pysyy kämppä puhtaana...

selkää jomottaa mutta muita oireiluja synnytyksestä ei oo näkyny

:flower: kiva kun sait apua. Onnea synnytykseen :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
:flower: kiva kun sait apua. Onnea synnytykseen :flower:

kiitos.

juu tääl ei ois läheskään näin siistiä jos oisin yksin siivoillu ja samalla hoitanu lapsia..ku ei kykene enää ees kumartelemaan lattialta mitää

Ihanasti teki sun äitis, se avun pyytäminen kun ei aina niin helppoa ole, mut noin kun tarjotaan, niin tuntuu mukavalle..
Nyt vain saunaan seuraavaksi, niin jospas se synnytyskin käynnistys d :) b

No voisin minäkin äipän kelpuuttaa siivoamaan jos se jäisi VAIN siivoamiseen. :whistle: Äitini on aika kova päsmäri ja viimeksi olisi halunnut vaihtaa huonekalujen järjestystä täällä omin päin ja alkoi sooloilemaan kaikessa mahdollisessa. Paloi sitten lievästi käämit. |O

Siivousapu kyllä alkaisi kelpaamaan pikkuhiljaa itsellekin tämän paisuvan pötsin kanssa mutta otan sitä vastaan mieluiten keneltä tahansa muulta kuin äidiltä.. :snotty:

no joo enemmän olin innoissani että äiti halus tulla siivoo, ku siitä että anoppi haluu tulla siivoo ku oon sairaalassa.. se kun pesee kattoja myöten ja pienessä sievässä ja penkoo kaikki kaapit jne.

äiti kuitenkin kysyy multa että mitä voi tehdä. ja yhdessä tehtiin kuitenkin.

Nyt meinaa vaan väsymys iskeä päälle..

viikkoja nyt 40+3 ja ois oikeesti kiva päästä synnyttää..pysyis kämppäki siistinä kun ei olis kukaan kotona :laugh:

joo kohta laitetaan sauna päälle ja täytyy toivoo et lapsetki menis ajoissa nukkumaan että jos sais seksiäki vielä, ku tiiä vaikka tulis lähtö ja sit ei vähään aikaan saa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Ihme äiti, kun lapsensä kämppää siivoaa.

jaa,no kyllä munkin äiti välillä tulee auttamaan siivouksessa..ei tästä oo kauaa kun yhessä siivoiltii ja heiteltii ylimääräsiä ja turhia tavaroita pois.

niin ja tähän voin kertoa että äitini oli nyt ekaa kertaa meillä siivoomassa ja itse siis aamulla soitti ja ehdotti että tulis apuun, sanoin että jos ihan välttämättä haluaa tulla ni senkun tulee..

näiden vaivojen kanssa kun ei hirveesti enää tehä mitää.

ja toivon oikeesti että pääsis nyt synnyttää ni ois kiva palata kotiin mikä oikeesti on todella siisti.. niin perusteellisesti siivottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä ainakin auttaisin lastani :) sulla on outo suhde omiin vanhempiisi?

juu ja tää ihme lapsi siivoo myös äidin luona.. en mitää ihmeellisiä mutta laitan tiskit jos niitä on ja keräilen lelut jne..

pienellä sitä saa toiselle hyvän mielen. ja luulen että äiti halus siksi tulla auttamaan kun pian saadaan tää kolmas maailmaan niin mun ei tarvis kun perus siivousta tehä. toi kuopuskin ku on viel niin pieni ja äidissä kiinni ni luulen et tulee olee aika vaikeeta aluks

mulla oli kans äiti auttamassa siivouksessa ku olin loppusuoralla raskaana. enemmän katto esikoisen perään että sain rauhassa touhuta, pesi ikkunat ja hoiti kumartelu hommat, mie tehin muut. nytki kyseli koska lapset tulis mummolaan päiväksi että saisin laitella pihaa kuntoon :) ja remppa vie aikaa.

takasi tehen kans, kerrään mustikat ja puolukat, leivon ja siivoilen kans.

meilläki ollu nyt välillä tosi usein noita mun siskoja "hoidossa" eli yökylässä, ja moni kerta ollu sellanen että äiti on joutunu lähtee reissuun ni lapset ollu pidemmän aikaa meillä..
mut esim meijän kuopus 1v1kk ei oo viel koskaan ollu 2 tuntia pidempään hoidossa, kohta menee ekaa kertaa

Yhteistyössä