Ihanaa, äidilleni tuli tippa linssiin kirjoituksestani :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
On aina hieno tunne, kun on saanut kirjoituksellaan jonkun liikuttumaan, se on hyvän kirjoituksen merkki :) Äitini luki äidinkielen esseeni "Suurin niistä on rakkaus", jossa piti lukea 2 vihkikaavauudistus-ehdotusta ja pohtia niiden pohjalta avioliittoinstituution tilaa ja liiton tarkoitusta =) Kirjoitin 5 sivua tekstiä, vaikkei mitään kokemusta itselläni vielä avioliitoista, äiti sanoi, että se oli niin koskettava ja todellinen teksti, että hänelle tuli tippa silmään :) Tämä on se sama essee, jota varten kysyin teiltä kokemuksianne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mitä siinä luki? mä en ole ollut täällä slloin kun sä olet kysellyt :)

Mä voin joskus laittaa sen tänne, se on vasta arvosteltavana. Kysyin sitä varten palstalaisilta kysymyksiä, että miksi päättivät avioitua jne. pari juttua otin tekstiini =)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kerropa ap missä sä et ole hyvä?
Kun jaksat kehua retostella täällä JATKUVASTI...

Miksi mun pitäisi ruikuttaa huonoista ominaisuuksistani ja valittaa asioista, joissa en ole hyvä? Mutta kun sua kerran kiinnostaa niin selvän teki: olen huono mm. matikassa, käsitöissä, tekniikkaa vaativissa asioissa, huono suuntavaisto jne. :whistle: Oletko nyt onnellinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Tohon panemiseen.... sen oppii van harjottelemalla, en usko että kukaan on siinä synnynnäisesti hyvä :D

Mä oon! Ainakin synnynnäinen suihinottaja, jos ei muuta :D :p

vai että toukka ikäisestä asti ollut imemässä, ensin rintaa ja peukaloa...nyt nahkapilliä..

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tytsi ei ole ainakaan hyvä panemaan

Mistäs sitä vielä voi tietää? :whistle:

No jaathan tämän tiedon sitten kanssamme kun pääset tanssimaan vaaka mamboa ja koskettamaan lemmen lonkeroa ;)

Don't wanna know when that happens :laugh:

Ei pelkoa, että sulle kertoisin :whistle:

kerrothan mullekkin linkin kun sen saat mielelläni kanssa voisin lukea =)
mä en ikinä ollut hyvä aineissa ( tai yhtään missään) kerran sain 9 aiheesta "minun nukkeni" ja olin kyllä ilonen pitkään muuten ne olikin aika surkeita..

päivemmällä ihmettelin miksi sä aina joudut silmätikuks musta sä oot fiksu ja nätti tyttö ja antasin omaisuuteni jos olisin yhtä upee mutta älä välitä ne vaan on sulle kateellisia =)

Mä sain mun tytöltä muutama päivä sitten tällaisen sähköpostin ja liikutuin siitä kyyneliin

"Oi vautsijee!!! Kiitos!! Domo arigatoo gozaimasu!! *Haliruttu* :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D"

Lisäys: noi hymiöt siis kuului siihen likan meiliin.

Yhteistyössä