S Satu Vieras 16.09.2009 #1 Kuka muu tykkää sarjasta? Täydellisten naisten jälkeen keskiviikon piristys.
C Cosmopolitan Aktiivinen jäsen 17.04.2005 8 967 0 36 16.09.2009 #2 :wave: Yksi mun suosikeista ! Meillä on se DVD:nä.