Ihanaa ja kiireetöntä Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kyllä on taas nautinto herätä lauantain kiireettömään aamuun. Tuli takassa... Ei suunnitelmia. Mies menee aamupäiväksi töihin. Tuossa mietin, jos otettas tytsin kanssa Stiga alle ja lähdetäs mummolle aamuksi :)

Mutta nyt nautin kahvia kaikessa hiljaisuudessa ! :) :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Huomenta!!! Kahvia kupissa ja luon sotasuunnitelmaa tälle päivälle, johon kuuluu siis siivousta :whistle: :D

:D Siihen tarvitaankin aina sotasuunnitelma :D " Minkä villakoiran nirhaan ekana" :D:D

Onneksi mulla ei ole siivousta . Ulkoilua vaaaaan !!!! :xmas:

Huomenta :)
Meillä kävi perinteisesti: viikolla, kun mullaki pitää herätä aikasin, poika on nukkunut pidempään.. mut nyt ku munkaan ei tarttis herätä, niin ennen kuuttahan tuo pikkumes sitte nousi :whistle: Nooo, ONNEKSI saa vain olla eikä tartte hötkyillä mihinkään =)

Apua, kertokaa ihmeessä onko teillä alkuraskaudessa unirytmi heittänyt ihan häränpyllyä :o ?! Mie oon heränny jo puoli 5 (okei, vasta vähän ennen kuutta nousin), ja sormet ihan syyhyää päästä imuroimaan :whistle: Yritän ajatella naapuria, ja sinnitellä ainakin tuohon 9n asti... Mihin mun ikuinen väsymys on kadonnut :o ?!?!

Mutta hyvää huomenta kaikille :D !

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Apua, kertokaa ihmeessä onko teillä alkuraskaudessa unirytmi heittänyt ihan häränpyllyä :o ?! Mie oon heränny jo puoli 5 (okei, vasta vähän ennen kuutta nousin), ja sormet ihan syyhyää päästä imuroimaan :whistle: Yritän ajatella naapuria, ja sinnitellä ainakin tuohon 9n asti... Mihin mun ikuinen väsymys on kadonnut :o ?!?!

Mutta hyvää huomenta kaikille :D !

Sitä äitiyteen valmistumistahan tuo on :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Mie en arvannu, että kaikki oireet tulee jo NÄIN aikasin :o :ashamed: 8+6 :p

Eiköhän tuota esiinny raskauden aikana aika ajoin . Sulla tottakai nytkin hormoonit erilailla kuin normisti :D VAikka onkin viikkoja vasta 8 .

Ja Onnea raskauden johdosta . :)

kyllä mäkin tavallaan nautin tästä kiireettömyydestä näin aamulla.
mies nukkuu. mutta molemmat lapset vaatii jo huomiota ja aamupalaa..
puurot jäähtymässä ja kun ne on syöty niin saan varmaan sen hetken olla rauhassa aamukahvini kanssa :D

vauva mussukka herätti tukkoisella nenällä mut puol6. En voinu kuunnella kun toisen oli vaikee hengittää joten mentiin pistää keittosuolatippoja. Nenu aukes ja maito maistui, katteli sitterissä kun join aamukahvin. Sai vielä suurinta herkkuansa luumua, ja meni takas unille. Nyt rauhassa ja kiireetön siihen asti että toinen vauva rupeaa huutelemaan. Mies nukkukoon, mulla on "aamuvuoro".

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Huomenta. :) Huono olo ja pää särkee. :/ Vieraitakin olis tulossa päivällä. Kai se tästä. :)

Oltiinkos sitä jossain yöntunteina ;) ?

No ei. :D Ihan kotona vaan. Ei saanut unta ja hiukan huono mieli, nyt on palkkana päänsärky ja se huono olo. :/

mä eilen nousin kamalaan pääkipuun. Onneksi töissä helpotti. Mutta ei ole kamalampaa aamua kuin aloittaa se potemalla turhaa kipua :(

Toivottavasti helpottaa pian !!!

Yhteistyössä