Ihanaa, kun tulee syksy! Ja syysvaatteet!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mä oon niiiiiin fiiliksissä, kun ulkoilmassa alkaa olla syksyinen vire. Paitsi että syksyllä on kaunista - ruska, pimenevät illat - ja raikasta, mä tykkään erityisesti siitä, kun saa alkaa taas pukeutumaan kunnolla.

Helteellä on tuskallista miettiä, että mistä löytää ne kaikkein kevyimmät ja ns. pienimmät (en tarkoita kokoa) vaatteet, että kykenee olemaan. Musta on kivaa, kun voi laittaa vaatteita monta kerrosta. Voi leikitellä vaatteilla paremmin!

Joo, ei mulla muuta, kunhan nautin uudesta neuleestani :D.

Toivottavasti se on sun päälläsi :p¤

Mä oon niiiiiin fiiliksissä, kun ulkoilmassa alkaa olla syksyinen vire. Paitsi että syksyllä on kaunista - ruska, pimenevät illat - ja raikasta, mä tykkään erityisesti siitä, kun saa alkaa taas pukeutumaan kunnolla.

Helteellä on tuskallista miettiä, että mistä löytää ne kaikkein kevyimmät ja ns. pienimmät (en tarkoita kokoa) vaatteet, että kykenee olemaan. Musta on kivaa, kun voi laittaa vaatteita monta kerrosta. Voi leikitellä vaatteilla paremmin!

Joo, ei mulla muuta, kunhan nautin uudesta neuleestani :D.

Olen tatuoitu jätkä!

Mä oon aina kesällä jeejee kohta tulee syksy-meiningillä ja sit kun se syksy tulee mä vaivun syysmasennukseen eikä asiaa auta että satuin sit jäämään työttömäksi. No, aina selvitty, selvitään nytkin.

Pöh.. Inhottavaa pukea paljon päälle ettei jäädy. paksut kerroksen ei imartele vartaloa. Ulkona on pimeetä ja kirpeää. Hiuksia on turha laittaa kun ne peittyy ja takkuuntuu lakin alla kumminkin. Nenä punoittaa jo +10 asteessa. Tuulenvire ei ole viilentävä vaan paleltava. :(

Syksy on kyllä hieno vuodenaika, mäkin tykkään. Onko juuri hienompaa kuin heräät hirvenpyyntiaikana mummolassa ja aamulla pitää jyrsiä jäät enon hiacen ikkunoista. Ne lokakuun pakkasaamut on aivan mahtavia.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Tyhmä kysymys mutta minkä kokoiselle menee tuo Gina Tricotin L-koko? Ei ole tarkoitus udella Rieputarallaan kokoa tai painoa, mutta mietin että menisikö tuo itsellekin kun tuossa ei isompia kokoja ole kuin tuo L?

[QUOTE="hmmmmm";24360349]Tyhmä kysymys mutta minkä kokoiselle menee tuo Gina Tricotin L-koko? Ei ole tarkoitus udella Rieputarallaan kokoa tai painoa, mutta mietin että menisikö tuo itsellekin kun tuossa ei isompia kokoja ole kuin tuo L?[/QUOTE]

Mulla on vaatteet suunnilleen koko L muutenkin, 44:n molemmin puolin ns. numerokoot. Ja aika väljä tuo on, menee varmasti vielä mua isommallekin.

Odotan innolla syysvaatteiden shoppailua :). Ja sitä, kun illat on viileitä ja pimeitä, ja takapihassa on oikea kynttilämeri.

Mutta rrrrakastan kesää ja kuumuutta myös. Pari päivää vielä niin pääsee nauttimaan kuumuudesta, liki 50 astetta on varjossa kuulemma ollut, ihanaa :D

P.S. Mulle menee Gina Tricotin vaatteista suurimmaksi osaksi M, ja mä oon kokoa 38. Ihan vaan siksi kun joku noista kuteista kyseli.

Yhteistyössä