Ihanaa Lauantai Aamua! :) Mitäs te tänään teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";25693419]Minä ajattelin pyhittää päivän opiskelulle, olen jo 7 asti opiskellut, välissä kipaisen kampaajalla. Isoin menee kummitätsyn kanssa syömään+leffaan, liityn lounaan ajaksi seuraan. Keskimmäinen menee kaverinsa ja tämän äidin kanssa leffaan. Mies on pienimmän kanssa, varmaan puistoilevat, siivoilevat ja laittavat ruokaa. Illalla haen esikoisen kanssa kaverinsa meille yökyläilemään, käydään saunassa ja syödään masut täyteen tortillaa+katsellaan putousta.[/QUOTE]

Mun pitäis uskonnon kurssin tehtäviä tehdä ja englannin aine. Mut onneks on koko ensi viikko aikaa kun on "hiihtoloma" :D

Eiks niin, että sä asut jossain ältsin kaukana?
Meinaan täällähän noita olisi, vanhoja amerikanravureita piha vääränään. Yli puolet on palstalaisten kantturoita, kyllä niistä joutaisi lainaksi hevosettomillekin palstalaisille :laugh:

Täällä turun nurkilla mä oon ja möllötän :D

Voi ei, mä tuun sinne! :D Meillä oli tarkotus sillon aikanaan topi ostaakkin, mutta ei ollu juur sillon varaa äiteellä, vaikka oltais saatu ekan vuoden ylläpito sielä tallilta, missä topsa oli : /

Täällä turun nurkilla mä oon ja möllötän :D

Voi ei, mä tuun sinne! :D Meillä oli tarkotus sillon aikanaan topi ostaakkin, mutta ei ollu juur sillon varaa äiteellä, vaikka oltais saatu ekan vuoden ylläpito sielä tallilta, missä topsa oli : /

no höh. On sieltä sitten aikalailla matkaa : /
Eikä kyllä mulla olis varaa pitää yhen ainoota omaa hevosta missään muualla. Mutta kun ne tossa kotipihassa on, niin pysyy kulut jotenkin lapasessa.

Mies on just ajamassa latua tuohon lähimetsään, ajattelin pistää lapset suksille. Isompi osaa hiihtää itse, mutta pienempi saisi sukset jalkaansa ensimmäisen kerran :)

Pyykinpesua siinä ohessa riittää varmasti koko päiväksi.

Illalla pakko katsoa putous, kun lapsetkin siitä tykkää :D Jos ottaisin yhden siderin siinä samalla.

Yhteistyössä