V
vaimo
Vieras
On ollu viikon työreissulla ja tunnin päästä on täällä. Meillä on hääpäiväkin :heart: Seitsemäs.
Olen keittänyt kunnon tuhdin oikeen vanhanajan lihakeiton (miehen lempiherkkua) ja leivoin tuoreet ruislimput. Hääpäiväkahville hän vie kuulemma minut kaupungille. Vauvan otamme mukaan. Pääsee kävelykadulle hänkin. Mies sanoi että hän haluaa työntää rattaita, kuulemma kauhea ikävä vauvaa. Ja minua :heart:
Mutta arvatkaa mitä "tarjoan" ihan ekaksi?
Luulen ettei sitä tarvi kauan "tarjoilla." Kävin aamulla jo saunassa, olen hoitanut vauvan ohessa koko päivän itseäni. Alusvaatteet on ihan uudet ja ihan kaikkialta karvat ajelin veks.
Vauvan saan kohta päikkäreille pariksi tunniksi. Ihan mukavasti jää aikusten välistä aikaakin.
Ja luulempa että jälleen kerran minä saan valtavan kukkapuskan ja lemppariani, pinkkiä kuohuviiniä.
Että mie oon rakastunut, edelleen :heart:
Olen keittänyt kunnon tuhdin oikeen vanhanajan lihakeiton (miehen lempiherkkua) ja leivoin tuoreet ruislimput. Hääpäiväkahville hän vie kuulemma minut kaupungille. Vauvan otamme mukaan. Pääsee kävelykadulle hänkin. Mies sanoi että hän haluaa työntää rattaita, kuulemma kauhea ikävä vauvaa. Ja minua :heart:
Mutta arvatkaa mitä "tarjoan" ihan ekaksi?
Ja luulempa että jälleen kerran minä saan valtavan kukkapuskan ja lemppariani, pinkkiä kuohuviiniä.
Että mie oon rakastunut, edelleen :heart: