Ihanaa päästä takas tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa kun uudet tekstitkin alkaa pikku hiljaa tulemaan.

Mä en kovinkaan paljoa kirjoita tälle palstalle (harva taitaa edes minua huomata/muistaa), vielä vähemmän muille, mutta nyt todellakin huomasin koukuttumiseni :)

Mun alootus hävis kans johonkin. Kerrankin luulin olevani ensimmäänen. :'( :xmas: Av on mun mielestä niin kökkö paikka. Jotenkin sekava, harmaa, köyhän miehen versio keskustelupalstasta. Tämä ja moni muu palsta on paljon sujuvampi käyttää kuin vauvan keskustelut.

Oi,ihanaa taas päästä omalle palstalle! :D
Miulla oli jo ikävä kaksplus-palstaa ja palstalaisia. :)
Miekin kävin vauvapalstalla,mutta en viihtynyt tai tykänny yhtään. : /

aaaaah! Erittäin ihanaa! AV oli tosiaan ihan hirveä, ei kunnollista keskustelua, ei hymiöitä, tyhmät pakolliset otsikot ja ikävää porukkaa. Ja se on tyhmää kun ei ole nikkejä.

[QUOTE="sondersson";23726354]aaaaah! Erittäin ihanaa! AV oli tosiaan ihan hirveä, ei kunnollista keskustelua, ei hymiöitä, tyhmät pakolliset otsikot ja ikävää porukkaa. Ja se on tyhmää kun ei ole nikkejä.[/QUOTE]
PEESI ! Ihanaa olla taas täällä.:D

[QUOTE="sondersson";23726354]aaaaah! Erittäin ihanaa! AV oli tosiaan ihan hirveä, ei kunnollista keskustelua, ei hymiöitä, tyhmät pakolliset otsikot ja ikävää porukkaa. Ja se on tyhmää kun ei ole nikkejä.[/QUOTE]

Kyllähän sinnekin saa tehtyä nikin jos haluaa. Mä ainakin tein ja sitähän voisi käydä välillä kiusaamassa niitä herkkähipiääsiä av-mammoja. :xmas:

Yhteistyössä