Ihanaa, saadaan moottorisängyt! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tuo miehen äidin mies (kuullostipa hassulta.. :D) lahjottaa meille sellaset :D Hän ei itte niitä tarvii joten saadaan ne ku käydään vaan hakemassa. Harmi kyllä, hän lähti just kuukaudeks purjehtiin.. Mutta ehtiihän nuo saada.

Ihana, mä oon jo monta vuotta haaveillu sellasesta mutta ei oo raaskinu ostaa. Nyt on viime aikoina ollu mieles osto, tahtoo välillä närästellä ku nukkuun menee.. Joten siinä suhteessa toi sänky on ihan ykkönen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tuo miehen äidin mies (kuullostipa hassulta.. :D) lahjottaa meille sellaset :D Hän ei itte niitä tarvii joten saadaan ne ku käydään vaan hakemassa. Harmi kyllä, hän lähti just kuukaudeks purjehtiin.. Mutta ehtiihän nuo saada.

Ihana, mä oon jo monta vuotta haaveillu sellasesta mutta ei oo raaskinu ostaa. Nyt on viime aikoina ollu mieles osto, tahtoo välillä närästellä ku nukkuun menee.. Joten siinä suhteessa toi sänky on ihan ykkönen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mä olin jo tulossa nälvimään jotain tyyliin "ai jaa, mistäs niitä muka vaan tollei SAA, mäkin menen hakemaan", mutta omaan nilkkaanpa osui. Kyllä niitä vain näköjään saa! :D

Joo ei niitä Hobbaristakaan saa.. :D

Mä olin jo tulossa nälvimään jotain tyyliin "ai jaa, mistäs niitä muka vaan tollei SAA, mäkin menen hakemaan", mutta omaan nilkkaanpa osui. Kyllä niitä vain näköjään saa! :D

:laugh: okei jos sä tunnustit tuon niin minäkin tunnustan, samat oli aikeet...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:laugh: okei jos sä tunnustit tuon niin minäkin tunnustan, samat oli aikeet...

:D

Täytyy nyt sitten vissiin tarkentaa ku ei osalle mene perille.. Saadaan siis moottoroitujen sänkyjen RUNGOT joihin sitten laitetaan OMAT PATJAT.. :xmas:

En mäkään kenenkään käytettyä patjaa ottais..