Katsos katsos, saimme ""hyvää tarkoittavan"" terveysvalistajan mukaan keskusteluun, mikäs siinä, hyvähän niistäkin asioista on puhua ja kuten huomasit, ei ole se asia jäänyt ajattelematta multakaan.
Kovasti täällä vaan mietin, että mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että mä olisin ""eläväinen ja iloluontoinen"" nainen (= sun mielestä kai leväperäinen vosu), joka harrastaa ahkerasti ""irtokumppaneita ja ukkomiehiä"" ja ties keitä kaikkia muita?? Jos on XL-kokoinen nainen, joka pitää seksistä, niin ei kai se hyvänen aika tarkoita samaa, kuin olisi valmis menemään sänkyyn kenen kanssa tahansa! Ottiko sua pattiin, kun saimme kivan keskustelun aikaiseksi tuon Timon kanssa? Olisiko se niin kamalaa, jos kaksi ihmistä tutustuu tätä kautta toisiinsa?
Käsittääkseni flirttailusta ja hymyistä ei mitkään taudit minnekään leviä, en muista kirjoittaneeni, että heitän pöksyt samantien narikkaan, kun joku mies vähän hymyilee mulle. Kyllä on sulla merkilliset luulot ja vielä ihmisestä, josta et tiedä yhtään mitään. Eikä mulla ole mitään tarvetta selitellä täällä sulle tai muillekaan seksikumppaneitteni määrää, niistä asioista voin puhua esim. Timon kanssa kahden kesken, jos niin pitkälle tässä tutustumisessa pääsemme.
Älä siis suotta kuvittele olevasi fiksumpi, kuin muut me palstalaiset, sillä tuskin asia on näin. Turha alkaa aliarvioimaan muita ihmisiä, joita ei tunne.
Ja sitäpaitsi vielä siitä mainitsemastasi ""terveystakuusta"". YKSIKÄÄN ihminen tässä maailmassa, joka harrastaa seksiä tai on harrastanut edes kerran elämässään seksiä jonkun muun, kuin kuin itsensä kanssa, ei voi olla 100 % varma siitä, että olisi ""puhdas"", et edes sinä- näin se vaan on.