Ihanaa Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei pojat...täällä olisi yksi halukas, ainakin omasta mielestään ihana, kuvaustanne vastaava XL-nainen, valmiina helliin hetkiin miehekkään, fiksun ja mukavan miehen kanssa. Olen 41-vuotias, iloinen, rohkea ja mukava eroottinen nainen etelä-Suomesta.

Kylläpä on elämä ihmeellistä, että täällä kyllä kaipaillaan xl- kokoisia naisia, mutta elävässä elämässä vähän eri juttu.... Kaikki tuntuu katsovan vain lähinnä inhoksuen eikä ihaillen. Vaikka kasvoiltani olenkin ihan nätti. :/

Timo moi. Joo olen kyllä tietoinen, että ""kelpaan"" leikkikaveriksi sellaiselle miehelle, joka pitää pulskista naisista, kaikki miehet ei vaan pidä, mutta onneksi löytyy teitäkin, jotka pidätte.
Sinä kuulostat myös hyvältä. Hyvä juttu, jos olet lihaksikas ja miehekäs muutenkin, missään kelkannarua muistuttavassa miehessä ei ehkä ole tarpeeksi puhtia viihdyttämään tämmöistä eläväistä (ja vaativaa) naista... saanko kysyä Timo, miten pitkä sä olet?

Olen 175/84, mut treenattu ja hyvä kroppainen. Olen jo pitkään haaveillut sinun tyyppisestä hieman vanhemmasta ja eroottisesti rohkeastä, estottomasta naisesta...

Sarkka, kyllä moni mies tykkää isoimmistakin naisista, ihan oikeesti siis, ei vaan virtuaalitasolla. Ei naisen koko ole pääasia, moni muukin asia vaikuttaa siihen, oletko kiinnostava/haluttava/puoleensavetävä.

En minä ainakaan ole kohdannut mitään ikäviä katseita miesten tahoilta, vaan päinvastoin; pientä kivaa flirttiä/silmäpeliä on aina silloin tällöin mitä erilaisimmissa paikoissa ihan keskellä päivää, eikä ne flirttailijat ole mitään vanhoja, huononäköisiä pappoja, vaan ihan salskeita ja positiivisen oloisia n. 30-50 vuotiaita miehiä.

Ehkä ihan nuoret miehet, reilusti alle kolmekymppiset, ovat enemmän hoikkien misujen perään, mutta jo kolmekymppisissä miehissä alkaa löytymään monia, joita ei naisen pyöreys haittaa, vaan päinvastoin, monet kokevat sen tavoittelemisen arvoisena asiana, etenkin, jos ovat kerran kokeilleet ja tietävät, miten kivaa pehmoisen naisen kanssa voi olla...nokka pystyyn vaan kaikki isot tytöt, kyllä meillekin ihailijoita löytyy!

No sattuipas sitten mukavasti, jos olet ollut haku päällä jo jonkun aikaa ja sitten satuimme molemmat eksymään yhtä aikaa tänne foorumiin. Olet ihan hyvän pituinen ja kokoinen, kysyin pituuttasi sen vuoksi, että minusta on kivaa, jos mies on naista vähän pidempi. Itse olen hieman alle 170 cm. Tuollainen hoikka mies on ihanaa saada täyteläisten reisieni väliin ja upottaa hänen kasvonsa muhkeiden tisujeni muodostamaan vakoon...tykkäisitkö siitä?

Saat mut jo nyt aivan villiksi, että kuulostaa todella hyvältä! Saisi olla sun ihanien reisien välissä, ja samalla hyväillä ja hieroa sun muhkeita rintoja... mistä sä pidät ja mitä toivot? Olen kanssa rohkea ja eroottisesti estoton...

Taidetaan olla samanlaisia mitä tuohon rohkeuteen ja eroottiseen estottomuuteen tulee... mä toivon, että tehtäis kaikenlaista kivaa ja hassua, ei erotiikan tarvitse aina niin vakavaa olla... mulle saa ehdottaa kyllä melkein mitä vaan ns. normaalin ja terveen seksin merkeissä, en lyö korville ihan helposti :). Tykkään rennosta meiningistä, määrätietoiset miehet on ihania ja tietysti on kivaa, jos sitä mieskuntoakin löytyy useampaan, kuin yhteen erään.

Minusta on ihanaa ""tutkia"" toista kunnolla ja ajan kanssa ja olla myös tietysti itse ""tutkimuksen"" kohteena, olla toisen lähellä ja innostaa toinen taas uudelleen leikkiin... Musta on esmerkiks ihanaa pyllistellä miehelle :)))) ja nauttia siitä, kun mies hyväilee ja suukottelee mun pyöreitä pakaroita. Ja suuseksi se vasta ihanaa onkin... niin ja tietty toivon, että mies on muutenkin mukava ja mielellään puhelias, ettei tarvitse joka sanaa nyhtää erikseen. Iso plussa on, jos mies puhuu silleen sopivasti pieniä, kivoja sanoja (ja tuhmiakin) seksin aikana, eikä oo ihan mykkänä koko aikaa. ""Terveysvaatimus"" on tietysti sanomattakin selvä homma.

Kuulostaa hyvältä! Mä pidän kanssa kaikesta ns. Normaalista, ja just tuhmat puheet ja sopiva rivous kiihottaa ;) Samoin pidän naisen tutkimisesta/hyväilystä, siis joka paikan, ja samaa toivon naiselta. Sit vielä olen parisuhteessa jossa nämä eivät toteudu, että vielä en ainakaan etsi mitään vakavaa, vain yhteistä hauskan pitoa... Vieläkö kiinnostaa?

Puuterihuisku: """"Terveysvaatimus"" on tietysti sanomattakin selvä homma.""

Niinpä...kuvitellaan että eläväisellä ja iloluontoisella XL-naisella on ollut vaikka vain 10 eri irtokumppania.
Osa näistä on varmaan siistejä ukkomiehiä, ja tähän turvallisuudentunteeseen Puuterihuisku tuon terveellisyyden varmaan perustaa.
Vapaana kulkevat miehet tietysti ovat asia erikseen mutta
ne tuhmia puhuvat ukkomiehetkin ovat myös valmiita irtosuhteisiin....kuinka monta kullakin on ollut, jää arvailtavaksi. Jos nyt kuvitellaan, että niistä kymmenestä miehestä kullakin on ollut keskimäärin kaksi muuta irtosuhdetta (joillakin ei yhtään joillakin useampia) ja näiillä irtosuhteilla taas puolestaan kaikilla kaksi irtosuhdetta, niin Puuterihuisku on vaihtanut mikrobi/viruskantaa käytännössä 70 ihmisen kanssa (10+20+40). Jos tuota ketjua vielä jatkaa niin yhden ylöspäin niin määrä on 150 potentiaalista taudinkantajaa....

On tässä Timollakin miettimistä. Ehkäpä Puuterihuisku voisi valistaa tuosta kumppanien määrästä ja omasta ""terveystakuustaan""...

Katsos katsos, saimme ""hyvää tarkoittavan"" terveysvalistajan mukaan keskusteluun, mikäs siinä, hyvähän niistäkin asioista on puhua ja kuten huomasit, ei ole se asia jäänyt ajattelematta multakaan.

Kovasti täällä vaan mietin, että mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että mä olisin ""eläväinen ja iloluontoinen"" nainen (= sun mielestä kai leväperäinen vosu), joka harrastaa ahkerasti ""irtokumppaneita ja ukkomiehiä"" ja ties keitä kaikkia muita?? Jos on XL-kokoinen nainen, joka pitää seksistä, niin ei kai se hyvänen aika tarkoita samaa, kuin olisi valmis menemään sänkyyn kenen kanssa tahansa! Ottiko sua pattiin, kun saimme kivan keskustelun aikaiseksi tuon Timon kanssa? Olisiko se niin kamalaa, jos kaksi ihmistä tutustuu tätä kautta toisiinsa?

Käsittääkseni flirttailusta ja hymyistä ei mitkään taudit minnekään leviä, en muista kirjoittaneeni, että heitän pöksyt samantien narikkaan, kun joku mies vähän hymyilee mulle. Kyllä on sulla merkilliset luulot ja vielä ihmisestä, josta et tiedä yhtään mitään. Eikä mulla ole mitään tarvetta selitellä täällä sulle tai muillekaan seksikumppaneitteni määrää, niistä asioista voin puhua esim. Timon kanssa kahden kesken, jos niin pitkälle tässä tutustumisessa pääsemme.

Älä siis suotta kuvittele olevasi fiksumpi, kuin muut me palstalaiset, sillä tuskin asia on näin. Turha alkaa aliarvioimaan muita ihmisiä, joita ei tunne.

Ja sitäpaitsi vielä siitä mainitsemastasi ""terveystakuusta"". YKSIKÄÄN ihminen tässä maailmassa, joka harrastaa seksiä tai on harrastanut edes kerran elämässään seksiä jonkun muun, kuin kuin itsensä kanssa, ei voi olla 100 % varma siitä, että olisi ""puhdas"", et edes sinä- näin se vaan on.

Kiva kuulla, mä oloin haluta sua mielettömästi, noiden sun viestien jälkeen! Niinkuin sanoin, kotona ei enää tahdo suhde pelata, ja aina olen fantasioinut sun tyyppisestä naisesta... Sit eksyin tähän foorumiin, ja päätin alkaa kirjoitella! Mistäs päin e-suomea olet, jos tapais täs, ensin kahvien merkeissä, ja jos vielä kiinnostaa, niin siitä vois edetä mihin vain ;) Jos saa kysyä, oletko tumma vai vaalea ja miten yleensä pukeudut ja meikkaat?

Timo, en haluaisi kirjoitella täällä itsestäni sen yksityiskohtaisemmin, voisinko laittaa sulle sähköpostia? Olisi kiva kirjoitella ihan rauhassa ja miettiä, miten edetään ja sähköpostilla voisin lähettää sulle kuvanikin, niin näkisit miltä näytän. Sen voin kyllä sanoa, että en mä ihan ""pahalta"" näytä - toivottavasti ei kuulosta liian itserakkaalta, ei oo tarkoitus... Naisellinen, nuorekas, huoliteltu ja siisti (ja vähän eroottinenkin) kuvailevat mielestäni pukeutumis- ja meikkaustyyliäni.

Ymmärrän, tottakai! Mut mä en myöskään voi omaa osoitetta tänne laittaa, kun se on samalla firman jossa olen töissä, ymmärrät varmaan? Onko sulla mahd. laittaa omaa osoitettas, vai miten edetään, toivon tosiaan että nähtäis, sä kuulostat niin hyvältä... ;)

Kirjoittele sitten maanantaina. Kovin pitkälle ei sitten kannata tuota kirjoittamista lykätä, sillä perustin tuon meiliboxin tätä varten, enkä tule seuraamaan sitä sen pidempään aikaan, vaan tulen poistamaan sen tarpeettomana jonkun ajan kuluttua. Mukavaa mökkiviikonloppua!