Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidat oikeesti pitää pullukoista naisista!! Käyn kuitenkin kontalleen sängylle ja vartaloni värähtää jo siitä kun laitat Kätesi lanteilleni ja samassa työnnät kullisi sisääni ja meinaa taju lähteä kun liikuttelet kaluasi sisälläni. Värisen,tärisen,Voihkin ja läähätän nautinnosta. Vedät hitaasi Kalusi pois ja taputtelet,kuin kiitokseksi minua pakaroille. Ja nousen sängylle istumaan. Joko alettais nukkumaan ja jätetään huomiseksikin jotain? Haluaisitko käydä pesulla? Minä ainakin haluan pestä pilluni ja hampaat. Pesujen jälkeen minä Makaan selällään ja sinä kyljelleen vieressä ja taas leikit tisseilläni.....väsyttää..... Oliko sulla jallu vielä jotain?

Taidat oikeesti pitää pullukoista naisista!! Käyn kuitenkin kontalleen sängylle ja vartaloni värähtää jo siitä kun laitat Kätesi lanteilleni ja samassa työnnät kullisi sisääni ja meinaa taju lähteä kun liikuttelet kaluasi sisälläni. Värisen,tärisen,Voihkin ja läähätän nautinnosta. Vedät hitaasi Kalusi pois ja taputtelet,kuin kiitokseksi minua pakaroille. Ja nousen sängylle istumaan. Joko alettais nukkumaan ja jätetään huomiseksikin jotain? Haluaisitko käydä pesulla? Minä ainakin haluan pestä pilluni ja hampaat. Pesujen jälkeen minä Makaan selällään ja sinä kyljelleen vieressä ja taas leikit tisseilläni.....väsyttää..... Oliko sulla jallu vielä jotain?

Tisseilläsi leikin taas:) hyväilen niitä... Väsyttää mullakin... Aikamme kutitellaan toisia... Suudellaan ja hyväillään... Sit alkaa silmiä niin painaa että on aika nukahtaa... Öitä:)

Sammutat vielä kynttilät ja tulet viereeni ihan kiinni minuun. Hyvää yötä,rakas. Nukutaan hyvin. Tehdään niin ja suudelman jälkeen painat pääsi tyynylle. Partaveden tuoksuun on kivaa nukahtaa,aaahh!

Huomenta,ajattelen vaan mielessä ku heräsin äsken ja katson sinua. Nukut vielä enkä aiokaan herättää. Mietin vaan että palelitko yöllä kun jossain vaiheessa heräsin kun olit ihan kippurassa ja tulit ihan minuun kiinni,haitko lämpöä? Vedit samalla peiton molempien päällä ja siihen nukahdit. Tunnen että pilluni ja rintani ovat hellät eilisestä ja öisestä touhuista mutta mieli on hyvä.Vessaan pitäis mennä mutta heräät kuitenkin kun tästä lähden ni en mene vielä. Nyt alan vielä nukkumaan.

Sitä kun nukkuu pylly paljaana ni Palelee. Kyllä vielä väsyttää että ei jaksais nousta vielä,mutta koko päivää ei nukuta. Mitä tahdot aamiaiseksi? Onko sinulla kiire kotiin? Aattelin vaan että onko meillä tässä miten aikaa.

Suutelen sinua siitä että haluat minua aamiaiseksi,mutta lähden keittiöön laittamaan aamupalaa. Jäät makaamaan sängylleni ja vedät peiton alastoman vartalosi ylle. Minä kietaisen saunatakin sohvalta ylleni. Aukaisen radion ja sieltä tulee hyvää musiikkia. Taidat nukkua kun tulen hakemaan sinua syömään ja toin alushoususi tullessani ja alan pukemaan niitä sinulle. Autan sinut sängystä ylös.....

Nukahdin tosiaan... Nousen ylös. Autat alushousujen kanssa niin ihanasti että kullini myös alkaa heräillä... Hyväilet sinä pehmeästi ja laitat sit housut kunnolla jalkaan... Vedän sinut aamutakin kauluksesta lähemmäs... Löysään sen auki ja pujotan kädet lantiollesi... Tunnet kovan kaluni kun vedän tiukemmin sinut vasten...

Istahdan sängylleni ja tulet istumaan syliini. Suudellaan kiihkeästi ja käteni edelleen hivelee kaluasi joka kovettuu koko ajan ja sinä leikit tissieni kanssa. Kyllä voi aamusta olla jo hakuja saada sinua yhä enemmän ja hartaammin mutta haluan nyt kahvia. Istutaan vastakkain ja nostat toisen jalkasi pöydän alla syliini ja hieron varpaitasi samalla kun syön.Tukkasi on vähän sekaisin mutta niin on minunkin.

Kuivailet minua suihkun jälkeen ja pillun kuivaat tarkasti. Kuivaan sinut vuorostani ja kulli täytyy kans hyvin kuivata ja lopuksi suutelen sitä. Puen yllesi satiiniset boxerit jossa on sydämiä. Alat pukemaan minua ja ensin laitat alushousut,kumarrut alaspäin ja pyydät nostamaan jalkaa ja otan sinusta tukea. Hiljaa nostat housuja ylös ja kokeilet pilluani onko se varmasti kuiva,isket silmääni ja nostat housuni ylös. Lopuksi läimäytät minua pakaralle. Hetken aikaa pyörität liivejäni mutta alat laittamaan niitä minulle. Kuivaat rintojen alusia ja vedät liivit kohti rintojani.....

Kuivailet minua suihkun jälkeen ja pillun kuivaat tarkasti. Kuivaan sinut vuorostani ja kulli täytyy kans hyvin kuivata ja lopuksi suutelen sitä. Puen yllesi satiiniset boxerit jossa on sydämiä. Alat pukemaan minua ja ensin laitat alushousut,kumarrut alaspäin ja pyydät nostamaan jalkaa ja otan sinusta tukea. Hiljaa nostat housuja ylös ja kokeilet pilluani onko se varmasti kuiva,isket silmääni ja nostat housuni ylös. Lopuksi läimäytät minua pakaralle. Hetken aikaa pyörität liivejäni mutta alat laittamaan niitä minulle. Kuivaat rintojen alusia ja vedät liivit kohti rintojani.....

Autan sinua liivieni kaivossa koska tissit on sen verran isot.... Autat myös neuletakin ylleni ja ennen kuin laitat vetskarin kiinni suutelet rintojani. Laitan sen farkkuhameen minkä riisuit illalla päältäni. Istutaan sohvalla molemmat vaatteissa. Mahtava ilta,yö ja aamu takana. Laitan käteni kaulasi ympäri ja suudellaan kiihkeästi aivan kun meillä olisi ero edessä,onko.....?

Ei sulla toi oikeinkirjotus oikein pelaa.Kunnon naurut kyllä sain!""kokeilet onko se varmasti kuiva,ja isket minua silmään"" ehhehehhe!Sait sitten turpaankin sydänsilkkibokseri-mieheltä!Hahhhaa!