ihanaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tulin kotiin kaverilta (olin yötä ) eikä miestä näkynyt kotona.
koira kuitenkin oli kotona, joten mies ei ollut raksalla.
soitin ja kas, ihan ympäripäissään baarissa. tämä siis neljän aikaan.
sanoin loukkaantuneena et meil meni nyt jo keittiöiden katselurinksa ja astamessut ohi suun sun juopottelus takia, et jospa tulisit kotiin ja auttaisit mua viikkosiivouksessa tai lenkittäisit koiran.
tähän mies vastas et ei oo tulossa, hän on sentään tyhjentänyt tiskikoneen :laugh:

voi vittusaatana sanon minä.

sen jurripeikon on sit ihan turha tulla tänne öriseen ja örveltään, etsiköön itselleen yöpaikan jostain |O

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
:laugh: on teillä sit kivaa :D

mä en näe tässä mitään kivaa, mies ei oo sitten teinivuosien mitään päiväkännejä vetäny eikä tää ole YHTÄÄN sen tapaista!!!!!
sitä ei edelleenkään näy kotona vaikka se oli tulossa jo vähän ennen viittä.
mä en ymmärrä mikä sitä vaivaa kun se ei puhu mulle :'(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:hug: :hug:

Tieskö se, et siä tuut tänään?
Sille pitää hommata porttikielto baareihin :D

tiesi..
mua harmittaa et oon saanu just kodin siistiks, kynttilät palaan, saunan lämpeneen, kuuntelen/katson sivusilmällä telkkaria ja oon huovan alla sohvalla läppärin kanssa ja kohta se urpå tulee kännissä tänne mölyään ja laittaa telkkariin sikana volaa, räpsii valot päälle ja mölisee ja ölisee ja mä en nyt jaksais |O

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:hug: :hug:

Tieskö se, et siä tuut tänään?
Sille pitää hommata porttikielto baareihin :D

tiesi..
mua harmittaa et oon saanu just kodin siistiks, kynttilät palaan, saunan lämpeneen, kuuntelen/katson sivusilmällä telkkaria ja oon huovan alla sohvalla läppärin kanssa ja kohta se urpå tulee kännissä tänne mölyään ja laittaa telkkariin sikana volaa, räpsii valot päälle ja mölisee ja ölisee ja mä en nyt jaksais |O

Sanot sille, et suu kiinni ja istuu vaikka keittiössä :kieh:

Ihanalle kuulostaa tuo siun ajanvietto :heart:
Meilläkin on kynttiläillallinen tänään :D

siis se ei oo vieläkää tullu.
soitin sille ja siel se selvitti et on tulossa.. kuten viimesen 3 tuntia.
ja mä oon karmee nipo kun oon herne nenässä.
hitto mä oon kyllästyny |O

Entäs jos sanoisit et sä toivot hänen menevän kaverilleen yöks.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

ei oo ketää sellasta jolle vois mennä yöks.. sanoin jo et mee vaikka äitilles vaikka tiedän et ei takuulla mene.
tulkoon kotiin, mut ei varmana koske kaukosäätimeen eikä mölise mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

ei oo ketää sellasta jolle vois mennä yöks.. sanoin jo et mee vaikka äitilles vaikka tiedän et ei takuulla mene.
tulkoon kotiin, mut ei varmana koske kaukosäätimeen eikä mölise mitään.

Harmi et sulla on nyt tollanen olo :flower: Ei taatusti tunnu mukavalle ku tietää mitä on tulossa

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Jospa se olis vaan stressistä johtuvaa. Siitäkö ei saa mitään irti, vaikka koettais jutella?

sitähän se onkin, stressiä. mutta mies ei sitä tajua et tää on MEIDÄN projekti ja mäkin haluan tietää missä mennään ja mitä tapahtuu, mut se pitää kaiken tiedon itsellään, sopii itsekseen kaikkee multa kysymättä jne. se on tehnyt siitä oman projektinsa eikä puhu mulle ja sit se hermoilee kun en tiedä mitään
:headwall:

mut eipä tuo nykyään muutenkaan puhu mulle mitään, oon istunu sen nokan eteen ja sanonu et PUHU, mut ei. oon antanu sen vaan olla ja oon koittanu jutella kaikkee, mutta eieiei.

alkaa kuminauha katkeen kohta.

Kaipa tuo talon rakentaminen on miehille sellainen kunniakysymys ja siksi stressaa. Ymmärrän siis miehesi stressiä, mutta ymmärrän kyllä suakin että se on yhteinen prosessi. Miehet on vaan sellaisia... ööö... miehiä :headwall:

Mä en vois alkaa mihinkään suureen rakennusprojektiin mun ukon kans, meille kävis nimittäin varmasti samalla lailla, ellei huonomminkin. Meilläkin mies "yrittäis päästä niskan päälle" ja alkais mulle työnjohtajaks (joo, yritettiin rakentaa aitaa yhdessä... :whistle: ) eli tutulta kuulostaa siltä osin.

Ootko koettanu saada ukkoos puhumaan silloin, kun se on huppelissa? Sillon ne monesti saa suunsa auki, vaikka olisivat miten tuppisuita selvinpäin.

Mä en vois alkaa mihinkään suureen rakennusprojektiin mun ukon kans, meille kävis nimittäin varmasti samalla lailla, ellei huonomminkin. Meilläkin mies "yrittäis päästä niskan päälle" ja alkais mulle työnjohtajaks (joo, yritettiin rakentaa aitaa yhdessä... :whistle: ) eli tutulta kuulostaa siltä osin.

Ootko koettanu saada ukkoos puhumaan silloin, kun se on huppelissa? Sillon ne monesti saa suunsa auki, vaikka olisivat miten tuppisuita selvinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
:laugh: on teillä sit kivaa :D

mä en näe tässä mitään kivaa, mies ei oo sitten teinivuosien mitään päiväkännejä vetäny eikä tää ole YHTÄÄN sen tapaista!!!!!
sitä ei edelleenkään näy kotona vaikka se oli tulossa jo vähän ennen viittä.
mä en ymmärrä mikä sitä vaivaa kun se ei puhu mulle :'(

Ihan ko meidän esikonodotusvuos :/ Sen pitäs mennä ohi jos se jatkuu samoin ko meillä.

:hug:

tuli kotiin.
tein itselleni poppareita ja katselin pekkoa. tää läväyttää valot päälle, vaihtaa kanavaa, rohmuaa mun poppareita niin et niit oli lattioilla ja ryysti kaljaa kauheella metelillä, hitto mä kilahdin |O

mä oon tääll äsiivonnu ja nauttinu olostani ja tää tulee tänne vittu pilaamaan kaiken KAIKENKAIKENKAIKEEENNNN!!!! |O |O |O

mä en jaksa. :'(

tuli kotiin.
tein itselleni poppareita ja katselin pekkoa. tää läväyttää valot päälle, vaihtaa kanavaa, rohmuaa mun poppareita niin et niit oli lattioilla ja ryysti kaljaa kauheella metelillä, hitto mä kilahdin |O

mä oon tääll äsiivonnu ja nauttinu olostani ja tää tulee tänne vittu pilaamaan kaiken KAIKENKAIKENKAIKEEENNNN!!!! |O |O |O

mä en jaksa. :'(

:/

Yhteistyössä