Ihanat kelit ens viikolle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Vettä, vettä ja lisää vettä |O Keskiviikkoon asti ainaski sataa.

Mahtaa tulla mahtava duuniviikko ku ei päästä lasten kans pihalle. Toivottavasti ny ois ees jonkulaista taukoo tossa vesisateessa. Täytynee huomenna kuitenki alkaa varautuu sisäpäivii ja urakalla valmistella askarteluja ja kaikkee..
 
ja perjantaihin piiiiiiiitkä aika :headwall: :headwall:
mut asiaan,mälaitan muksuille jonkun leffan pyöriin että saa tehtyä kotijuttuja ja joskus on vaan pakko mennä ulos vaikka vartiksi ettei ipanat tuu mökkihöperöiks
 
Miksette pääse? Sulla oli muistaakseni erityisryhmä, mut onko se niin eri?

Mua siis ottaa niiiin nuppiin, ettei pk:ssa mennä ulos jos tulee 2 tippaa vettä tai tuulee. On niillä varusteet sitä varten! (Ja oli pakko olla!)

Tosi hauskaa hakea ne neljältä, käydä kaupassa laittaa ruokaa ja sit pääsee pimeässä ja sateessa ulkoilemaan niitten kanssa. Olis se nyt lapsillekin hauskempaa olla ulkona valoisaan aikaan. Ei sade ole mikään este, se on lievä hidaste! |0

ok, ylireakoin. ;D
 
ei ole huonoja kelejä,
on vain huonoja varusteita !!!
ainakin päiväkodissa me oltiin AINA ulkona paitsi kun oli pakkasta liikaa.
mikä sen ihanampaa lapsista ku tolskata veden kans ihan luvan kans hyvillä varusteilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepe:
ei ole huonoja kelejä,
on vain huonoja varusteita !!!
ainakin päiväkodissa me oltiin AINA ulkona paitsi kun oli pakkasta liikaa.
mikä sen ihanampaa lapsista ku tolskata veden kans ihan luvan kans hyvillä varusteilla.

Jeps, tässä oon kyllä täysin samaa mieltä.

Mutta ulos ei vaan voi mennä koska lasten varusteet on nimenomaan sitä luokkaa ettei niillä mennä ulos jos vettä sataa. Sit voi mennä jos ihan pikkasen tihkuttaa mut ei muuten.

On siinä sellanen varasuunnitelma että jos tuntuu et alkaa lapset kiipeilee seinille ni mennää sit vaikka katoksen alle leikkii tolppahippaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
ja perjantaihin piiiiiiiitkä aika :headwall: :headwall:
mut asiaan,mälaitan muksuille jonkun leffan pyöriin että saa tehtyä kotijuttuja ja joskus on vaan pakko mennä ulos vaikka vartiksi ettei ipanat tuu mökkihöperöiks

No sanos muuta.. Meillä onneks tuo tyttö pääsee ulos päiväkodissa vaikka sataiski, ne ulkoilee siellä tosi paljo :) Ei oo nii kauheeta paniikkia sit viikolla noiden ulkoilujen kans.

Mut duunis tosiaa sit ihan eri kuviot..
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä