Vettä, vettä ja lisää vettä |O Keskiviikkoon asti ainaski sataa.
Mahtaa tulla mahtava duuniviikko ku ei päästä lasten kans pihalle. Toivottavasti ny ois ees jonkulaista taukoo tossa vesisateessa. Täytynee huomenna kuitenki alkaa varautuu sisäpäivii ja urakalla valmistella askarteluja ja kaikkee..
Mahtaa tulla mahtava duuniviikko ku ei päästä lasten kans pihalle. Toivottavasti ny ois ees jonkulaista taukoo tossa vesisateessa. Täytynee huomenna kuitenki alkaa varautuu sisäpäivii ja urakalla valmistella askarteluja ja kaikkee..