Ihanat polttarit?! Nyt vähän apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis mitä te ehdottomasti haluisitte/saitte omiin polttareihinne?
Mulla alkaa toi kaason kauhun päivä lähestymään ja ohjelma on kyllä kasassa mutta jos nyt jotain pientä vielä keksisi!
Meillä kun noi polttarit kestää 4 päivää xD Ja toi ensimmäinen on se kriittisin..
Niin vinkkejä otan vastaan*kaikki netin sivut aiheesta kahlannut*

mulla oli mukavt polttarit kyllä,muta olisin kaivannut jotain hauskaa, vaikka benji hyppyä.ratsastusta(oon lapsena harrastanut) tai jotain sellaista.
mulla oli vain näitä "nöyryytys juttuja" ja mökillä käytiiin grilllaa ja saunoo.

ja olis ollut kiva että kaikki tai suurin osa olis osallistunut siihn saunomiseen,mut muijat on sellasia himmareita.vain 2 lähti mun kaa saunaa,nekin varmaan pakosta

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mulla oli mukavt polttarit kyllä,muta olisin kaivannut jotain hauskaa, vaikka benji hyppyä.ratsastusta(oon lapsena harrastanut) tai jotain sellaista.
mulla oli vain näitä "nöyryytys juttuja" ja mökillä käytiiin grilllaa ja saunoo.

ja olis ollut kiva että kaikki tai suurin osa olis osallistunut siihn saunomiseen,mut muijat on sellasia himmareita.vain 2 lähti mun kaa saunaa,nekin varmaan pakosta

No meillä ei ole nöyryytyksiä, ihan jo morsiammen takia, ei halua niitä..
Joten saapi olla prinsessana koko päivän, ostetaan pieni kiva kruunu ja paitaan teksti parasta ennen ja päivämäärä.
Mitään ei kaupitella eikä myydä.
Tota saunaa olen kanssa harkinnu, noi taiat vaan tuntuu jotenkin utopistisilta enkä haluis että morsiammesta tuntuis epämukavalta toi päivä..
Ehkä yhteissauna ja shampanjaa ja valkosuklaa mansikoita!? =)

joo saunaan vaan. ja jotain sellaisia mukavia taikoja,ei ehlä kanamunaa päähän,mutta ei kai sekään paha oo.
Mutta olisi kyllä sitten kiva että te kaikki tai suuin osa menisitte sinne saunaan.

Mitäs te muina päivinä teette?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
joo saunaan vaan. ja jotain sellaisia mukavia taikoja,ei ehlä kanamunaa päähän,mutta ei kai sekään paha oo.
Mutta olisi kyllä sitten kiva että te kaikki tai suuin osa menisitte sinne saunaan.

Mitäs te muina päivinä teette?

Ollaa vuokrattu helkkarin kallis mökki.
Siel on vaikka mitä karaokekisoista bilis kisoihin, lavatanssit ja a-oikeudet :D :D

Yhteistyössä