Ihania nuo helsingin parkkipirkkofirmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lol :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lol :D

Vieras
Toinen sakottaa toista ja toisella on kadunlaidassa lappu, että pysäköimällä hyväksyt ehdot ja toisella tuulilasissa lappu, että sakottamalla hyväksyt ehdot ja nyt kaikki perivät toisiaan ja asianajajat lopulta rikastuvat.

Ihan parhautta tuo vapaa pysäköintisakotus meininki.

"Kiistely yksityisten parkkiyritysten toiminnasta on saanut jo erikoisia, lähes farssinomaisia piirteitä, kun parkkiyritykset ovat alkaneet sakottaa kilvan toisiaan. "

Pääkaupunkiseudun Parkki Oy -niminen yritys sakotti Parkkiturva-nimisen yrityksen autoa ehtojenvastaisesta pysäköinnistä.

Parkkiturvan autossa oli Iltalehden mukaan kuitenkin lappu, joka kieltää materiaalin kiinnittämisen tai jättämisen autoon. Tämän säännön rikkomisesta Parkkiturva sanoo veloittavansa 350 euron siivousmaksun. Sen mukaan lapun kiinnittäminen autoon tarkoittaa ehdon hyväksymistä.

Saatuaan sakkolapun Parkkiturva lähetti lehden mukaan siivouslaskun Pääkaupunkiseudun Parkki Oy:lle, joka ei aio suostua maksamaan ns. siivousmaksua. Sen sijaan se on antanut itse kirjoittamansa sakkomaksun perintäyhtiön hoidettavaksi.

[QUOTE="vieras";24682241]BKT nousee huimaa vauhtia.:D

Mä olen salannut autoni tiedot, joten parkkifirmat voivat vain arpoa kuka mun auton omistaa.[/QUOTE]

Eipä taida toimia tuo. AKE taitaa kiellosta huolimatta luovuttaa osoitetietosi parkkifirmoille.

[QUOTE="viuhti";24682310]Eipä taida toimia tuo. AKE taitaa kiellosta huolimatta luovuttaa osoitetietosi parkkifirmoille.[/QUOTE]

Esim. terveydenhuollon ammattilaisena pyydetty turvakielto pitää kyllä parkkifirmat loitolla.

[QUOTE="viuhti";24682310]Eipä taida toimia tuo. AKE taitaa kiellosta huolimatta luovuttaa osoitetietosi parkkifirmoille.[/QUOTE]

Kyllä, paitsi jos henkilöllä on turvakielto joka on ilmoitettu Trafiin.

Yhteistyössä