M
minä
Vieras
oltiin ruokapöydässä ja oli italian pataa missä paprikaa tyttö 6½v ronkki paprikat pois ja sano ettei tykkää keitetystä paprikasta
sanoin sitten että katos nyt kun villekin on syönyt jo melkein kaikki (ville 2v)
johon tyttö tokas niin mutta ville on niin pieni että se ei viä nirsoile ruuan suhteen =)
sanoin sitten että katos nyt kun villekin on syönyt jo melkein kaikki (ville 2v)
johon tyttö tokas niin mutta ville on niin pieni että se ei viä nirsoile ruuan suhteen =)