P
Prklprkl
Vieras
Mun lapsuudenystävät on oikeasti aika ilkeitä. Luulin, että ollaan hyviäkin ystäviä, mutta jotenkin olen alkanut asiaa nyt miettimään ja luulen, että ovatkin aika itsekeskeisiä tyyppejä.
Toinen kaveri just suuttui minulle, kun minulle ei sopinut hänen määräämä kyläilypäivä, kun ensin perui aiemmin sovitun kyläilypäivän itse. Sitten minulle olisi pitänyt sopia hänen määräämä uusi päivä samantein. Perui kyläilyn kyläilyä edeltävänä iltana klo 22.
Toinen kaveri juuri soitteli ja siinä samalla taas sivuttiin lapsiemme syntymää, kun yksi kaveri synnyttää kohta. Minulle on tehty kaksi sektiota (erinäisistä syistä, ei siis omasta tahdosta) ja "ystävä" muisti taas sanoa, kuinka minä en ole koskaan synnyttänyt enkä sitä kokenut.
Jotenkin tuntuu, että miksi tällaisten kanssa jaksaa olla tekemisissä. Ehkä siksi, että olen tuntenut heidät jo eka luokalta saakka ja olemme eläneet yhdessä koko nuoruuden ja aikuisiän. Välillä tekisi mieli unohtaa koko tyypit ja alkaa etsimään uusia ystäviä.
Toinen kaveri just suuttui minulle, kun minulle ei sopinut hänen määräämä kyläilypäivä, kun ensin perui aiemmin sovitun kyläilypäivän itse. Sitten minulle olisi pitänyt sopia hänen määräämä uusi päivä samantein. Perui kyläilyn kyläilyä edeltävänä iltana klo 22.
Toinen kaveri juuri soitteli ja siinä samalla taas sivuttiin lapsiemme syntymää, kun yksi kaveri synnyttää kohta. Minulle on tehty kaksi sektiota (erinäisistä syistä, ei siis omasta tahdosta) ja "ystävä" muisti taas sanoa, kuinka minä en ole koskaan synnyttänyt enkä sitä kokenut.
Jotenkin tuntuu, että miksi tällaisten kanssa jaksaa olla tekemisissä. Ehkä siksi, että olen tuntenut heidät jo eka luokalta saakka ja olemme eläneet yhdessä koko nuoruuden ja aikuisiän. Välillä tekisi mieli unohtaa koko tyypit ja alkaa etsimään uusia ystäviä.