ihastuin toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaako mitään ajatuksia edes kertoa. Sillä todennäköisesti jätät vaan ilmaan ""jos tilanne olisi toinen"" -ajatuksen ja portin raolleen. Siitä on helppo lipsua, liiankin helppo.

Olisit vaan ihan normaalisti ja jätät omat juttusi omaan tietoosi. Ei sun tarvitse sitä miestä mielistellä.

Toisaalta olet oikeassa, mutta onhan se nyt ihan hyvä tapa olla kohtelias varsinkaan kun mitään ei vielä ole tapahtunut.

Ja sekinhän on toisaalta tottakin että jos tilanne olisi toinen niin... mitä sitä kieltämään.

Eikä se ole mielistelyä jos on kohtelias.

Siis mitäh! Mies tietää, että olet varattu ja silti vonkaa! Täysin mulkkuhan sellainen mies on joka sekaantuu varattuun. Ei sellaisesta kannata haaveilla. Ennen vanhaan toisen vaimoon sekaantunut mies vietiin porukalla saunan taakse ja pieksettiin sellaiseen kuntoon, ettei pystynyt syömään kuin velliruokaa pillillä kolmeen viikkoon! Mulkkuja tuollaiset äijät. Kuka sellaista arvostaa!

En missään vaiheessa ole sanonut, että ihastukseni vonkaisi minua ja muutenkin kertonut vain omista tunteistani ja kysynyt neuvoa miten muut ovat toimineet, kun ovat ihastuneet liitossaan. Tätä ihastustani ei kannata sotkea tähän tarinaan eikä mulkuksi haukkua, puhun vain ja ainoastaan omista fiiliksistä. Kummasti asiat vääristyy... Olen jo päätökseni tehnyt ja edelleen hyvää jatkoa kaikille ja kiitos monista hyvistä kommenteista, jotka auttoivat minua tekemään päätöksen!!!

Haluan kertoa paljon voimia vaativan vinkin. Kerrot miehellesi mitään kaunistelematta ja täysin rehdisti tunteistasi ihastustasi kohtaan. Hän varmasti pystyy ymmärtämään sinua jos niin haluaa ja hän varmasti myös haluaa jos rakastaa sinua. Hän saattaisi antaa sinulle luvan tutustua ihastukseesi. Hän saattaisi myös lähteä suhteesta, mutta tulisi takaisin jos oikeasti sinua rakastaa. Et vanhana kadu yksin kiikkutuolissa, että elämäsi rakkaus on menny ohi. Etkä silloinkaan kun miehesi ihastuksensa edessä jättääkin sinut. Tai tuhoat miehesi luottamuksen jäämällä kiinni valehtelusta. Tai oman luottamuksesi valehtelemalla. On myös epämiellyttävää elää valheessa.

Et voi koskaan uskoa toisten puheita, että heidän kokemuksensa pätee sinunkin tilanteeseesi. Voit vain tietää sen, että valehtelu tuo vain hetken helpotusta. Rehellisyys sattuu, mutta tuo parhaan lopputuloksen.

Haluan kertoa paljon voimia vaativan vinkin. Kerrot miehellesi mitään kaunistelematta ja täysin rehdisti tunteistasi ihastustasi kohtaan. Hän varmasti pystyy ymmärtämään sinua jos niin haluaa ja hän varmasti myös haluaa jos rakastaa sinua. Hän saattaisi antaa sinulle luvan tutustua ihastukseesi. Hän saattaisi myös lähteä suhteesta, mutta tulisi takaisin jos oikeasti sinua rakastaa. Et vanhana kadu yksin kiikkutuolissa, että elämäsi rakkaus on menny ohi. Etkä silloinkaan kun miehesi ihastuksensa edessä jättääkin sinut. Tai tuhoat miehesi luottamuksen jäämällä kiinni valehtelusta. Tai oman luottamuksesi valehtelemalla. On myös epämiellyttävää elää valheessa.

Et voi koskaan uskoa toisten puheita, että heidän kokemuksensa pätee sinunkin tilanteeseesi. Voit vain tietää sen, että valehtelu tuo vain hetken helpotusta. Rehellisyys sattuu, mutta tuo parhaan lopputuloksen.

Wanhempiakin viestejä voi vielä löytää, ap:t saatta kylläkin olla jo mennyttä kauraa........

Viimeksi muokattu:
Itse seurustelin miehen kanssa vakavasti noin 2 vuotta. Samaan aikaan olin tuntenut toisen miehen n. 4 vuotta, ja meillä oli aina jonkinlaista säätöä, mutta kumpikaan ei ollut samaan aikaan vapaana. Kerran sitten festareilla nähtiin, ja tajusin että hei, tota mä rakastan ja jätin n. viikon sisällä silloisen mieheni. Eikä se uusi mies aina mikään liehittelijä naistenmies ole. Tässä sitä ollaan vieläkin 3 vuoden jälkeen.

"If you love two people at the same time, choose the second one.
Because if you have really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second one."

-Johnny Depp

olen tähän ikään ihastunut moniin miehiin. Ne eivät ole johtaneet koskaan mihinkään, olin lähes 20 vuotta naimisissa ja uskollinen, erosin, mutta ihan muista syistä.

Voin vakuuttaa, että ihastuminen menee ohi aikanaan, ei siihen vakituista ihmissuhdetta kannata tuhlata.

Itse pidän ihastuksiani edelleenkin viehättävini koska ne kävelevät vastaan kun asuvat samassa kaupungissa. Tiedän, että olisi synkannut kun synkkaa vieläkin ja ihastus on ollut molemmin puolista.

Olen tyydyttävässä parisuhteessa ja ihastua saa edelleenkin vapaasti ryhtymättä sen kummemmin pettämään ketään. Ihanaa.

Kyllä näin on. Mielestäni jokainen mies tai nainen ihastuu parisuhteessa varsinkin jos ovat pitkään olleet yhdessä ja mielestäni se on täysin luonnollista. Kuka osaa pitää sen rajpissa on eri asia.. kun ei enää teinejä olla mutta GO ihastus go.. i love it

Viimeksi muokattu:
"If you love two people at the same time, choose the second one.
Because if you have really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second one."

-Johnny Depp

Thumbs up!! Komppaan täysin Johnnya. Näin se menee, mennyt myös itsellä. Ja btw on kyllä väärää sanaa käytetty jos sanoo "rakastan miestäni, mutta sen toisen kanssa seksi sujuu" yms. Rakkautta se ei kyllä sitten ole..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä