Ihastumisesta, miehestä, erilaisista signaaleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussukka harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussukka harmaana

Vieras
Kiikarissa siis tosi komea mies ( ainakin mun mielestä ), joka on mukava, symppis, ja ihana.

Mutta sen käytös.. antaa ristiriitaisia signaaleja mulle, välillä on kun ei huomaiskaan, mutta välillä taas kiusaa mua, katselee silmiin, flirttailee( puhelee aika rohkeita juttuja), hymyilee ja välillä musta tuntuu että ujostelee mua.

Mutta sitten kun tulee tosiaan näitä päiviä että mä olen ilmaa niin...

Voi perse.

Mitä te tekisitte??

Alkuperäinen kirjoittaja mussukka:
ei me pidetä yhteyttä, esim puhelimella tms ollenkaan, kunhan töissä nähdään

no ei minusta voi pitää minään suhteena siis. kunhan mies pitää yllä työpaikkaflirttiä. älä ota vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Enhän minä ole mitään suhdetta ajatellutkaan, kunhan mietin että voiskohan se kuitenkin pitää musta "sillälailla" vaikka välillä on kuin kapakala

Öö, oletko siis kuitenkin itse kiinnostunut?

Olen. Se on vaan sellainen mies että..saa perhoset vatsaan.. Ja siksi olenkin niin jumissa sen kanssa, välillä se moikkaa tosi kivasti niin mä en pysty edes vastaamaan sille kun nyökkäämällä ja menemällä pois. Hyvä kun henkeä saa. Siksi tuntuu kamalalta mennä suoraan kysymään mitään. Vaikka aika paljon ollaan juteltu muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kysyt siltä mitä se haluaa.

Suoraan? Millaisessa tilanteessa sen voisi esittää ja MITEN?

No missä tilanteessa se flirttaa? Kysyt siltä, että mitäs tuijotat? :D

Kun satutaan tekemään töitä yhdessä, tai kun puhutaan puhelimessa, yksi asia kysyttävänä niin se puhelu kestää ja kestää ja kestää..

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Enhän minä ole mitään suhdetta ajatellutkaan, kunhan mietin että voiskohan se kuitenkin pitää musta "sillälailla" vaikka välillä on kuin kapakala

Öö, oletko siis kuitenkin itse kiinnostunut?

Olen. Se on vaan sellainen mies että..saa perhoset vatsaan.. Ja siksi olenkin niin jumissa sen kanssa, välillä se moikkaa tosi kivasti niin mä en pysty edes vastaamaan sille kun nyökkäämällä ja menemällä pois. Hyvä kun henkeä saa. Siksi tuntuu kamalalta mennä suoraan kysymään mitään. Vaikka aika paljon ollaan juteltu muuta.

No ehkä sinäkin sit sen mielestä käyttäydyt eri päivinä ihan eri tavoin.

Mulla kävi vähän samoin. Mies mua vanhempi, naimisissa kuten itsekin. Mies läheteli viestejä, katseli ja puhui kaikenlaista. Välillä taas olin hänelle kuin ilmaa.

No, selvisihän syykin. Mies erosi vaimostaan, oli jo uusi nainen katsottuna ja muutti hänen luokse. Aikaa on kulunut jo kauan mutta itse taisin rakastua tähän mieheen kun en voi unohtaa.

Silti mietin että kävikö hänelle niin että oli jo kauan ollut tämä toinenkin nainen ja sitten rakastui minuunkin.Ja nyt en ole nähnyt häntä kuin muutaman kerran sen jälkeen kun hän erosi. Aina tulee luokseni mutta silti pitää tietynlaista etäisyyttä.

OIH, nähtiin taas tänään, hymyili niin ihanasti ja katsoi vaan, samoin minä.
Mun kai pakko kohta itse tehdä jonkunlainen aloite. Mies saa sukat pyörimään jaloissa.

Älkää hermotuko mutta auttakaa nyt..

Miten voisin tehdä aloitteen nolaamatta itseäni? kuitenkin, jos mies ei ole kiinnostunut niin meidän pitää samassa työpaikassa olla ja elää

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:

Miten voisin tehdä aloitteen nolaamatta itseäni? kuitenkin, jos mies ei ole kiinnostunut niin meidän pitää samassa työpaikassa olla ja elää

kysyt mieheltä että missä se aikoo tarjota sulle kahvit :p

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:

kysyt mieheltä että missä se aikoo tarjota sulle kahvit :p

Eikö toi ole tungettelevaa?? lämpenisitkö päätön sä tälläiseen? Nyt taas ollut aika kauan kausi että en tod. ole ilmaa tuolle mutta perskele kun ujostuttaa:((

Yhteistyössä